• Stargirl

Odd Molly - för oss inbitna del 2

Odd Molly tråd för oss inbitna

• Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del 2
  • Morty
    SooJuicy skrev 2009-10-19 20:10:22 följande:
    Oj, det va ju ett rejält "plåster på såren" erbjudande! Jag är dock nöjd med det som va i kampanjen och hoppas jag får hem det nu oxå med inte alltför lång väntan.
    Ja, det hoppas jag oxå på. Jag har inte fått något mail så jag förutsätter att det ska anlända ett paket till mig i veckan.  Väntar även på paket från Ajabaja och det borde komma imorgon.
    Pluttan & Plutten
  • higher

Campadre igen
    Jag har som flera andra här blivit erbjuden ersättningsvara för den svarta velour dress som var slut. Har förstått att man blir erbjuden årets modell istället men förstår inte om det är klänningen eller den kortare tunikan med huva. Någon som vet? Den bild som var i dokumentet med erbjudandet visar ingen tunika/klänning som finns på oddmolly.com
    En bra kompensation lite synd på färgen eftersom jag ville ha en svart och inte "dark pink"... de borde väl mena royal eller...
    Jag lär tacka ja hur som helst...

• Frusna flickan
    higher skrev 2009-10-19 20:45:53 följande:
    Campadre igenJag har som flera andra här blivit erbjuden ersättningsvara för den svarta velour dress som var slut. Har förstått att man blir erbjuden årets modell istället men förstår inte om det är klänningen eller den kortare tunikan med huva. Någon som vet? Den bild som var i dokumentet med erbjudandet visar ingen tunika/klänning som finns på oddmolly.comEn bra kompensation lite synd på färgen eftersom jag ville ha en svart och inte "dark pink"... de borde väl mena royal eller...Jag lär tacka ja hur som helst...
    Men den från förra året kom väl i mörkrosa ocskå eller minns jag fel? Åh varför var inte den med i kampanjen? Hade så gärna velat ha en sån! Men den orange blir också bra. Jag har ju en del i rosa Blir bara så trött på att jag kanske haft chans på en rosa istället. Jag älskar ju rosa!!!!!!!!!
  • Mabimao

Kan inte nån som fått bild foga in den? Så vet vi och kan dregla eller inte.......

• Pokergirl

Lite OT men ändå OM-relaterat, har ni sett Lindex helt underbara kläder som kommer passa så bra till minstingarna i jul, lillan kommer matcha mamma perfekt

http://www.lindex.com/se/Product/Product.aspx?id=6998166&styleid=6998154&path=3403475;3215210;3232580;3454164;111361

http://www.lindex.com/se/Product/Product.aspx?id=7019348&styleid=7019346&path=3403475;3215210;3232580;3454164;111361

I väntans tider... pokergirl.blogg.se
  • higher

Frusna flickan skrev 2009-10-19 21:30:21 följande:

Och jag är inte så säker på att jag gillar rosa, tackade ja hur som helst. Om den inte passar mig så kanske du har lust att swappa, storleken är en 2:a?
  • Mabimao
    higher skrev 2009-10-19 22:23:38 följande:
    Frusna flickan skrev 2009-10-19 21:30:21 följande:
    Och jag är inte så säker på att jag gillar rosa, tackade ja hur som helst. Om den inte passar mig så kanske du har lust att swappa, storleken är en 2:a?
    Kan du inte sätta in bilden från erbjudandet?
  • oOrosamarängerOo
    Mabimao skrev 2009-10-19 22:31:34 följande:
    Kan du inte sätta in bilden från erbjudandet?
    Vilken bild är det du vill se?

Apropå rosa velour så har jag den ceriserosa/mörkrosa velour hooded tunican från i våras och den är helt underbar. Den "grisrosa" velour tunican jag har från höstens kollektion spydde jag galla på först, men gillar den bara mer och mer för varje gång jag använder den
    topnotch
  • Mabimao
    isako skrev 2009-10-19 14:49:21 följande:
    Hmmm undrar hur lång tid det tar för oss som fick ett alternativt erbjudande på Compadre.. Är inget vidare duktig på att vänta... :-s
    Du kanske har en bild.....du beställde ju.......
    jag VET att jag är nyyyfiken!
    Men det varkar ju vara delade meningar om vilket plagg den gällde......
  • Mabimao
    SooJuicy skrev 2009-10-19 23:01:15 följande:
    Vilken bild är det du vill se?Apropå rosa velour så har jag den ceriserosa/mörkrosa velour hooded tunican från i våras och den är helt underbar. Den "grisrosa" velour tunican jag har från höstens kollektion spydde jag galla på först, men gillar den bara mer och mer för varje gång jag använder den
    På vilket plagg ert extra erbjudande gällde.
Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del 2