• Stargirl

Odd Molly - för oss inbitna del 2

Odd Molly tråd för oss inbitna

• Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del 2
  • Tuffelisa
    barn05 skrev 2009-10-19 13:12:48 följande:
    Vad bra, då kan jag förhoppningsvis klämma mig i en 4a utan att riskera korvstoppning. Tycker den är så himla fin...
    Man får ganska fin figur i den tycker jag och den är normal i storlek. Kan bara anmärka på en sak med min och det är knapparna som är alldeles för små så min knäpps upp hela tiden, har hört att vissa sytt ihop den helt, men jag använder säkerhetsnål.
  • isako

Hmmm undrar hur lång tid det tar för oss som fick ett alternativt erbjudande på Compadre..
    Är inget vidare duktig på att vänta... :-s

♥ Isak 040804 ♥ Miriam 081012 ♥
  • malinoski

Fråga till er som har en 738:a jacka,
    Sitter ert yttertyg ihop med fodret längst ner på jackan?

Fick precis hem min jacka och på min är det helt öppet nertill om ni förstår. Ser ut som att det ska vara så men jag tycker det känns lite märkligt.

• Mabimao
    isako skrev 2009-10-19 14:49:21 följande:
    Hmmm undrar hur lång tid det tar för oss som fick ett alternativt erbjudande på Compadre.. Är inget vidare duktig på att vänta... :-s
    Vad var det? Nyfiken......
  • Stargirl
    malinoski skrev 2009-10-19 14:53:51 följande:
    Fråga till er som har en 738:a jacka,Sitter ert yttertyg ihop med fodret längst ner på jackan?Fick precis hem min jacka och på min är det helt öppet nertill om ni förstår. Ser ut som att det ska vara så men jag tycker det känns lite märkligt.
    De sitter inte ihop. Ska se ut så.
  • Mabimao
    Fråga till er som har en 738:a jacka,Sitter ert yttertyg ihop med fodret längst ner på jackan?Fick precis hem min jacka och på min är det helt öppet nertill om ni förstår. Ser ut som att det ska vara så men jag tycker det känns lite märkligt.
    Skall vara så. Som ett foder som är löstagbart....fast det inte är det....
    Jag tycker det är bra... om det vore ihopsytt är det lätt att jackan får puckelrygg om fordet "hängt" upp sig på tröjan under...typ.....hoppas du fattar vad jag menar.
  • Mabimao

Campadre har inte ens fått grejerna från Odd Molly ännu...........
    Så det lär dröja minst 3-4 dagar till........om det får grejerna i morgon vill säga......
    Börjar tycka att OM tappat greppet om det mesta denna säsong. Det är så mycket fel och strul.......
    Som att svära i kyrkan att säga det här kanske

• malinoski
    Mabimao skrev 2009-10-19 14:57:19 följande:
    Skall vara så. Som ett foder som är löstagbart....fast det inte är det.... Jag tycker det är bra... om det vore ihopsytt är det lätt att jackan får puckelrygg om fordet "hängt" upp sig på tröjan under...typ.....hoppas du fattar vad jag menar.
    Tack för era svar!
    Då är jackan ok.
    Mysig värre.. Hoppas nu bara att barnen inte smutsar ner den direkt.
    Har någon erfarenhet från att tvätta den?
  • Sue  Ellen
    Mabimao skrev 2009-10-19 15:03:37 följande:
    Campadre har inte ens fått grejerna från Odd Molly ännu........... Så det lär dröja minst 3-4 dagar till........om det får grejerna i morgon vill säga......Börjar tycka att OM tappat greppet om det mesta denna säsong. Det är så mycket fel och strul.......Som att svära i kyrkan att säga det här kanske
    Man aaahhh! Vad sunigt!!! Jag som trodde det skulle komma IDAG!
  • isako
    Nej, det är inte ihopsytt. Sitter fast på två - tre ställen men inte mer.
    Mabimao skrev 2009-10-19 14:55:01 följande:
    Vad var det? Nyfiken......
    Vi fick årets velour dress till bliigare pris, tror 640 kr + 99 kr tillgodo på Compadre kontot. Bra deal enligt mig.
    Mabimao skrev 2009-10-19 15:03:37 följande:
    Campadre har inte ens fått grejerna från Odd Molly ännu........... Så det lär dröja minst 3-4 dagar till........om det får grejerna i morgon vill säga......Börjar tycka att OM tappat greppet om det mesta denna säsong. Det är så mycket fel och strul.......Som att svära i kyrkan att säga det här kanske
    Vaa... *mutter mutter*
    Ja denna säsongen är ju rakt inte deras bästa om man säger så..
    ♥ Isak 040804 ♥ Miriam 081012 ♥
Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del 2