• Stargirl

Odd Molly - för oss inbitna del 2

Odd Molly tråd för oss inbitna

• Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del 2
  • malinoski
    isako skrev 2009-10-19 16:34:07 följande:
    Vi fick årets velour dress till bliigare pris, tror 640 kr + 99 kr tillgodo på Compadre kontot. Bra deal enligt mig.
    Nähä.. jag blir SÅ avis.. *grön*
  • oOrosamarängerOo
    isako skrev 2009-10-19 14:49:21 följande:
    Hmmm undrar hur lång tid det tar för oss som fick ett alternativt erbjudande på Compadre.. Är inget vidare duktig på att vänta... :-s
    Vadå alternativt erbjudande, varför och vilka har fått det?
    topnotch
  • triathlet

Tjipp!
    Har ett litet tips så där halft OT!
    För den som nyttjar nagellack så råkade jag (dråpligt nog vid veckoinköp på ICA Maxi...) hitta ett som är så nära Odd Mollys "almost black" man kan komma!
    Märket Depend (de där små flaskorna), nummer 173.
    Höll färdigmålade tassar mot min angora hood och det var på pricken!
    Vardagslycka!

• Morty
    SooJuicy skrev 2009-10-19 16:48:16 följande:
    Vadå alternativt erbjudande, varför och vilka har fått det?
    Campadres sida funkade inte med antalet storlekar eller om det var OM som inte hade tillräckligt med kappor och velour klänningar. De som blivit utan har fått ett erbjudande.
    Pluttan & Plutten
  • Mabimao
    isako skrev 2009-10-19 16:34:07 följande:
    Nej, det är inte ihopsytt. Sitter fast på två - tre ställen men inte mer.

Vi fick årets velour dress till bliigare pris, tror 640 kr + 99 kr tillgodo på Compadre kontot. Bra deal enligt mig.

Vaa... *mutter mutter*Ja denna säsongen är ju rakt inte deras bästa om man säger så..
    VA? Klänningen? Då blir ju den billigare än den vi köpte!!!!
  • Frusna flickan
    malinoski skrev 2009-10-19 16:36:56 följande:
    Nähä.. jag blir SÅ avis.. *grön*
    Men herregud! Jag med. Med årets velourdress menar du då velourklänningen frill dresstunic??? Eller menar du velourtunikan? I vilket fall kostar ju både nästan 2000 kr. Vilket KANONERBBJUDANDE i så fall. Bättre än allt annat i kampanjen..
  • Frusna flickan
    Mabimao skrev 2009-10-19 19:14:15 följande:
    VA? Klänningen? Då blir ju den billigare än den vi köpte!!!!
    Ja jag tänkte också så.. Det blir ju billigare än den vi köpte och årets är ju båda nyare och dyrare. Känns ju inte alls bra längre
  • MammatillO

Fick lite mått på den ( även mailat ajabaja för att möjligen få mer exakta mått *S*)
    men det blir nog i färgen "choklad" och imorgon ska jag på stan och kolla i den enda butiken här som har OM om dom ev har en noblesse kappa hemma och kan pröva en sådan kappa istället och sen köpa över internet

Puffig Pingla skrev 2009-10-18 23:42:40 följande:
    Absolut. Oxå kan du ju toppa med scarf scarf i rosa på toppen
  • oOrosamarängerOo
    Morty skrev 2009-10-19 17:45:20 följande:
    Campadres sida funkade inte med antalet storlekar eller om det var OM som inte hade tillräckligt med kappor och velour klänningar. De som blivit utan har fått ett erbjudande.
    Oj, det va ju ett rejält "plåster på såren" erbjudande! Jag är dock nöjd med det som va i kampanjen och hoppas jag får hem det nu oxå med inte alltför lång väntan.
    topnotch
  • Puffig Pingla
    SooJuicy skrev 2009-10-19 20:10:22 följande:
    Oj, det va ju ett rejält "plåster på såren" erbjudande! Jag är dock nöjd med det som va i kampanjen och hoppas jag får hem det nu oxå med inte alltför lång väntan.
    Ja, jag är oxå nöjd. Har redan frill dress tunic och hade ju länge jagat den som dök upp på Campadre så det får räcka bra för mig.

Men jag måste nog säga att det var en schysst deal och känns bra för framtida kampanjer.
Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del 2