• Stargirl

Odd Molly - för oss inbitna del 2

Odd Molly tråd för oss inbitna

• Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del 2
  • Tuffelisa

Är det många här inne som traderar ut sina mollysar? Jag tänkte sälja ett par stycken och behöver råd. Vilka dagar ni tycker saker säljer bäst, fredag eller söndag?

Tack på förhand!

• jojoa75
    Tuffelisa skrev 2009-08-21 19:41:31 följande:
    Är det många här inne som traderar ut sina mollysar? Jag tänkte sälja ett par stycken och behöver råd. Vilka dagar ni tycker saker säljer bäst, fredag eller söndag?Tack på förhand!
    söndag tror jag.
    Dock är det himla segt att ladda upp på söndagar.. antar att flera oxå väljer söndagar...
    ♥ Lucas ♥ Emma ♥ Le - det smittar!
  • Sara Mia
    Är det många här inne som traderar ut sina mollysar? Jag tänkte sälja ett par stycken och behöver råd. Vilka dagar ni tycker saker säljer bäst, fredag eller söndag?Tack på förhand!
    Jag satsar på söndagar. Fredagar är det större risk att folk har annat för sig och inte kan vara med och "hugga" i sista minuten. Men det är min teori.
  • Sara Mia

Vet inte om det är aktuellt för någon just nu? Men för bara någon dag sedan var det flera som sökte 327 light embroidered i cherry med viss svårighet. Just nu finns den i strl 1-4 hos en svensk när butik som heter, Inne brandstore:
    www. innenetstore.jetshop.se/.
    Så hugg in om någon saknar denna pärla. De hade lite annat OM också.

• nick name

Jag har ånyo attackerat min T88 Tunic, och den här gången gled den på lite lättare över armarna. Kankse har jag redan spräckt sömmarna, ha ha.
    Det lutar åt att den får stanna nu faktikst, för den är ju så snygg! Dessutom kan den bli en morot att få ner omfånget på överarmarna så den passar bättre

• pumbalumba
    villemina skrev 2009-08-21 17:40:48 följande:
    Kräftskiva - vilken outfit ska jag välja?? Det hällregnar här... Har lagt in 2 bilder i galleriet: bild 1 med wrap tunic (private under) och bild 2 med kofta över istället. Tunna leggings till. Vad tycker du e snyggast?? Känner mig osäker på hur man ska kombinera wrapen, tycker den e ganska svår i modellen... (Bortse från att jag ser helt speedad ut på bilderna, min 6-åring ville absolut inte ta kort, fick fåna mig lite för att han inte skulle tröttna).
    Vilken blev det? Både och var fint.
  • Tuffelisa
    jojoa75 skrev 2009-08-21 19:42:40 följande:
    söndag tror jag. Dock är det himla segt att ladda upp på söndagar.. antar att flera oxå väljer söndagar...
    Sara Mia skrev 2009-08-21 19:48:39 följande:
    Jag satsar på söndagar. Fredagar är det större risk att folk har annat för sig och inte kan vara med och "hugga" i sista minuten. Men det är min teori.
    Tack för era tips! Jag tar det på söndag då
  • Duntoffla
    God kväll!

Nyss hemkommen från stan. Har kollat lite kläder och passade på att prova 100 gr frill blouse och make out tunikan i brunt. Snyggt bägge två

Är det många här inne som traderar ut sina mollysar? Jag tänkte sälja ett par stycken och behöver råd. Vilka dagar ni tycker saker säljer bäst, fredag eller söndag? Tack på förhand!
    Söndagar helt klart. Du kan ju lägga upp dem idag eller imorgon men med avslut nästa söndag så slipper du att det är trögt med systemet.
  • Morty
    SooJuicy skrev 2009-08-21 18:36:10 följande:
    Hade köpt en Angoramix longcardigan, så fin den va och nu tvungen att lämna tbax den för blev jätte allergisk både jag och ena dottern skumt, vad är det i den? har ju andra ullkoftor.  Sedan idag damp det ner en avi från ajabaja, min angelina dress förmodligen....som jag beställde för ca 1mån sen på rean trodde den inte dykt upp för va slutsåld, så kommer den nu, när sommaren är över lixom jaja!
    Nämen ojdå! Vad trist att ni verkar reagera på koftan.
    Hmmm det var ju kanske en lite väl lång leverans tid.....eller det är kanske posten som missat skicka ut avin? jaja skumt oavsett vad.
    Sara Mia skrev 2009-08-21 20:12:39 följande:
    Vet inte om det är aktuellt för någon just nu? Men för bara någon dag sedan var det flera som sökte 327 light embroidered i cherry med viss svårighet. Just nu finns den i strl 1-4 hos en svensk när butik som heter, Inne brandstore: www. innenetstore.jetshop.se/. Så hugg in om någon saknar denna pärla. De hade lite annat OM också.
    Tack, jag var en av dem men hittade en i lokala butiken.
    nick name skrev 2009-08-21 20:17:57 följande:
    Jag har ånyo attackerat min T88 Tunic, och den här gången gled den på lite lättare över armarna. Kankse har jag redan spräckt sömmarna, ha ha. Det lutar åt att den får stanna nu faktikst, för den är ju så snygg! Dessutom kan den bli en morot att få ner omfånget på överarmarna så den passar bättre
    Kanon!!! Jag funderar stark på en. Ska nog ta och åka till affären och prova tror jag. Är ensam med barnen hela helgen så jag får se om jag kan muta dem med något så jag kan få prova lite kläder trots allt. Fika brukar gå hem.
    Duntoffla skrev 2009-08-21 20:52:36 följande:
    Söndagar helt klart. Du kan ju lägga upp dem idag eller imorgon men med avslut nästa söndag så slipper du att det är trögt med systemet.
    Är 100 g frill den som finns i 3 färger? Vilken färg testade du? Skoj att få prova lite iaf.
    Plutten & Pluttan
Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del 2