• Stargirl

Odd Molly - för oss inbitna del 2

Odd Molly tråd för oss inbitna

• Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del 2
  • Sandra G

Var kan man hitta spoiler underdress någonstans?

• villemina

Kräftskiva - vilken outfit ska jag välja?? Det hällregnar här...
    Har lagt in 2 bilder i galleriet: bild 1 med wrap tunic (private under) och bild 2 med kofta över istället. Tunna leggings till.

Vad tycker du e snyggast??

Känner mig osäker på hur man ska kombinera wrapen, tycker den e ganska svår i modellen...

(Bortse från att jag ser helt speedad ut på bilderna, min 6-åring ville absolut inte ta kort, fick fåna mig lite för att han inte skulle tröttna).

• freemind
    elma skrev 2009-08-21 15:41:13 följande:
    freemind: läste på din blogg att du varit på Pondus! Har de någon rea kvar? Vi ska till Orust nästa helg (mannen ska tävla Svanesunds tredagars -cykel) så jag tänkte stanna till och använda plastkortet lite!
    Nej... sist jag var där såg jag ingen rea. Jag var ju där i förra veckan också och då körde de 70% på resterande rea. Men nu såg jag ingen rea. Fast de hade en massa fina höstmollysar
  • Skrutteruttan
    villemina skrev 2009-08-21 17:40:48 följande:
    Kräftskiva - vilken outfit ska jag välja?? Det hällregnar här...Har lagt in 2 bilder i galleriet: bild 1 med wrap tunic (private under) och bild 2 med kofta över istället. Tunna leggings till.Vad tycker du e snyggast?? Känner mig osäker på hur man ska kombinera wrapen, tycker den e ganska svår i modellen...(Bortse från att jag ser helt speedad ut på bilderna, min 6-åring ville absolut inte ta kort, fick fåna mig lite för att han inte skulle tröttna).
    Jag tycker du skall ta wrap! Skitsnyggt rent ut sagt!!!!
    (¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ Mamma till fem ♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
  • Skrutteruttan
    Idag damp det ner två mollysar, men ingen underdress...*nojig*

Imorgon blir det bild med ny outfit!
    (¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ Mamma till fem ♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
  • Stargirl
    villemina skrev 2009-08-21 17:40:48 följande:
    Kräftskiva - vilken outfit ska jag välja?? Det hällregnar här...Har lagt in 2 bilder i galleriet: bild 1 med wrap tunic (private under) och bild 2 med kofta över istället. Tunna leggings till.Vad tycker du e snyggast?? Känner mig osäker på hur man ska kombinera wrapen, tycker den e ganska svår i modellen...(Bortse från att jag ser helt speedad ut på bilderna, min 6-åring ville absolut inte ta kort, fick fåna mig lite för att han inte skulle tröttna).
    Utan koftan, men ta på den om det blir kallt.
  • oOrosamarängerOo

Hade köpt en Angoramix longcardigan, så fin den va och nu tvungen att lämna tbax den för blev jätte allergisk både jag och ena dottern skumt, vad är det i den? har ju andra ullkoftor. 

Sedan idag damp det ner en avi från ajabaja, min angelina dress förmodligen....som jag beställde för ca 1mån sen på rean trodde den inte dykt upp för va slutsåld, så kommer den nu, när sommaren är över lixom{#lang_emotions_undecided} jaja!

• TineK

Har chans att köpa hit & run dressen, är det någon om vet hur den är i storleken. Tror jag läste på en blogg att den var liten i stl, stämmer det?

Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del 2