• Stargirl

Odd Molly - för oss inbitna del 2

Odd Molly tråd för oss inbitna

• Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del 2
  • NewYorker

Fick förresten hem min#26 T88 tunic i chalk idag - den är underbar!
    Men stor i storleken, vilken tur att jag inte tog en stl 4!

Den blir perfekt till den blåa kjolen.

Tack Skrutteruttan för shoppinghjälpen!!!

• Skrutteruttan
    alias skrev 2009-08-21 15:21:18 följande:
    Fick förresten hem min#26 T88 tunic i chalk idag - den är underbar!Men stor i storleken, vilken tur att jag inte tog en stl 4!Den blir perfekt till den blåa kjolen.Tack Skrutteruttan för shoppinghjälpen!!!
    Varsågod {#lang_emotions_smile}...Jag har fått jättemycket komplimanger för min idag!
    (¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ Mamma till fem ♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
  • elma

freemind: läste på din blogg att du varit på Pondus! Har de någon rea kvar? Vi ska till Orust nästa helg (mannen ska tävla Svanesunds tredagars -cykel) så jag tänkte stanna till och använda plastkortet lite!

• Sara Mia

Enligt maken, som har koll på Dagens indutri går det sämre för Odd Molly. Hur är det därute? Har vi kommit av oss i shoppingen?

• Mamma till N o N
    elma skrev 2009-08-21 15:41:13 följande:
    freemind: läste på din blogg att du varit på Pondus! Har de någon rea kvar? Vi ska till Orust nästa helg (mannen ska tävla Svanesunds tredagars -cykel) så jag tänkte stanna till och använda plastkortet lite!
    Dom har inget OM kvar på rean iallafall... Jag var där för någon vecka sedan och då hade dom bara några höstnyheter... Taradiddle (?) klänningen och Livealot blusen tror jag det var....
    Fast det var väldigt dåligt med storlekar, men dom kan ju ha fått in den senaste veckan iofs :)
  • elma

Tack Mamma till N o N!!! Stannar nog till ändå!

• Sandra G

Den är jättesnygg på dig. Är lite sugen på en sån jag med.

Ska passa på att tacka för matchningstipset på 327:an häromdagen. Jag köpte en i samma färg som du har och hade min jeanskjol under. Passar ju jättebra ihop. Tack!

Skrutteruttan skrev 2009-08-21 15:38:04 följande:

Varsågod ...Jag har fått jättemycket komplimanger för min idag!
  • Stargirl
    Sara Mia skrev 2009-08-21 16:50:55 följande:
    Enligt maken, som har koll på Dagens indutri går det sämre för Odd Molly. Hur är det därute? Har vi kommit av oss i shoppingen?
    Jag tror det är pga bristande kvalitet och stora investeringar. På sista tiden har de fått mycket reklamationer pga byte av fabrik och större kvantiteter. Sen är ju inte OM immuna mot finanskrisen.
  • Skrutteruttan
    Sandra G skrev 2009-08-21 17:17:06 följande:
    Den är jättesnygg på dig. Är lite sugen på en sån jag med. Ska passa på att tacka för matchningstipset på 327:an häromdagen. Jag köpte en i samma färg som du har och hade min jeanskjol under. Passar ju jättebra ihop. Tack!Skrutteruttan skrev 2009-08-21 15:38:04 följande:
    Åh, roligt!!!!
    (¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ Mamma till fem ♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
  • jojoa75
    Puffig Pingla skrev 2009-08-21 11:35:02 följande:
    Tjoho, jag har fått hem lite nya godingar. En av dem är på idag och är sååååå skön.parlorforpinglor.blogspot.com/ (en lite suddig dagens outfit).
    Fiiint!
    Sommarbebben skrev 2009-08-21 11:11:23 följande:
    Då måste jag ju vara så fräck att jag lägger upp en länk till min blogg oxå:mollyflickan.blogspot.com/stargirl - du får gärna lägg till den i TS när du får möjlighet!Tack!
    Jättekul att få se fler OMkombosar!
    ♥ Lucas ♥ Emma ♥ Le - det smittar!
Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del 2