• Anonym (jagvilljagvill)

jag vill ju KNULLA

Ibland är det jättefint när man älskar, när man har sex, men ibland vill jag bara KNULLA... Bara liksom hett, snabbt och lite hårdare, lite mer krav...
    vill mest bara utrycka mina känslor...

• Svar på tråden jag vill ju KNULLA
  • Robb

Båda alt är fina, men jobbigt när man kommer i otakt.
    Typ, jag vill knulla och hon älska..eller tvärt om.
    Klart man anpassa sig,men det blir lite jobbigt hihi
    I-Lands problem jag vet Skrattande

• Anexxet
    Anonym (sue) skrev 2010-07-16 04:18:59 följande:
    Ah, du ser.. hahaha ok. Jag tänker samma som du då, så jag kanske hoppades att du var kille.
    mmm
  • Anexxet
    Anonym (sue) skrev 2010-07-16 04:18:59 följande:
    Ah, du ser.. hahaha ok. Jag tänker samma som du då, så jag kanske hoppades att du var kille.
    Sue hör av dig..*L*
  • Anonym

Ni kanske skall bege er iväg till andra delar av internet...

• Anonym
    Anonym skrev 2011-07-02 03:23:50 följande:
    Ni kanske skall bege er iväg till andra delar av internet...
    vart?
  • Anonym

Det får du väl för fan räkna ut själv, din dumme jävel!

• Anonym
    Anonym skrev 2011-07-02 03:34:15 följande:
    Det får du väl för fan räkna ut själv, din dumme jävel!
    mmmjoooo klart för här kommer ju ingen med svar!
  • Anonym

Som sagt så kan du säkert räkna ut det själv, DIN DUMME JÄVLA IDIOTJÄVEL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• Anonym
    Anonym skrev 2011-07-02 03:37:11 följande:
    Som sagt så kan du säkert räkna ut det själv, DIN DUMME JÄVLA IDIOTJÄVEL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    den som är idiotjävel e ju du" märker ja med en gång!!!!!!!
  • Anonym

Jasså det gör du? Hur då...om man får fråga? Din jävla tråd-dödare!

• Anonym

Gav du upp så lätt din dumme jävel!

• Anonym (.)
    Anonym (jagvilljagvill) skrev 2009-08-16 17:45:14 följande:
    jag vill ju KNULLA

Ibland är det jättefint när man älskar, när man har sex, men ibland vill jag bara KNULLA... Bara liksom hett, snabbt och lite hårdare, lite mer krav...
    vill mest bara utrycka mina känslor...

Haha vad sökte jag på när den här tråden kom upp. Men visst bara pang på, hett, hårt och perfekt just nu.
  • Anonym (Z2)
    Anonym (.) skrev 2023-09-21 15:15:04 följande:
    Haha vad sökte jag på när den här tråden kom upp. Men visst bara pang på, hett, hårt och perfekt just nu.
    Knulla på din tjej 
  • Anonym (Martin)
    pappaX2 skrev 2009-08-16 19:34:35 följande:

Det är väl för att i sådana fall bör man känna varandra väldigt, väldigt väl eftersom om partnern inte vill bli tagen hårt helt plötsligt i köket så kan det ju kännas lite nesligt, då man suttit och kåtat upp sig själv först för att "överraska" sin dam :P Platt fall liksom. Man får ha ett tecken att om damen hänger fram sin "speciella sak" (kan vara vad som helst typ en speciel kafekopp) så är hon liksom villig till lite het action och inget myssex ;) hehehe

Kul idé! Att man kan ge en diskret signal. En tavla på sned, en kaffekopp i fönstret...

Min fru brukar säga ibland att "imorgon kanske vi inte behöver rusa upp ur sängen...", eller "du, jag går och duschar nu..." När man känner varann kan det räcka.

Och vi älskar länge och väl ibland, över en timme. Men ofta nu så knullar vi bara, gör det fort. Det verkar som om båda har lättare att komma då, om man inte håller på och nöter för länge.
Svar på tråden jag vill ju KNULLA