jag vill ju KNULLA
Ibland är det jättefint när man älskar, när man har sex, men ibland vill jag bara KNULLA... Bara liksom hett, snabbt och lite hårdare, lite mer krav...
vill mest bara utrycka mina känslor...
Ibland är det jättefint när man älskar, när man har sex, men ibland vill jag bara KNULLA... Bara liksom hett, snabbt och lite hårdare, lite mer krav...
Båda alt är fina, men jobbigt när man kommer i otakt.
Typ, jag vill knulla och hon älska..eller tvärt om.
Klart man anpassa sig,men det blir lite jobbigt hihi
I-Lands problem jag vet 
någon???? villig?????
Ni kanske skall bege er iväg till andra delar av internet...
Det får du väl för fan räkna ut själv, din dumme jävel!
Som sagt så kan du säkert räkna ut det själv, DIN DUMME JÄVLA IDIOTJÄVEL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jasså det gör du? Hur då...om man får fråga? Din jävla tråd-dödare!
Gav du upp så lätt din dumme jävel!
kontakat mig då
Det är väl för att i sådana fall bör man känna varandra väldigt, väldigt väl eftersom om partnern inte vill bli tagen hårt helt plötsligt i köket så kan det ju kännas lite nesligt, då man suttit och kåtat upp sig själv först för att "överraska" sin dam :P Platt fall liksom. Man får ha ett tecken att om damen hänger fram sin "speciella sak" (kan vara vad som helst typ en speciel kafekopp) så är hon liksom villig till lite het action och inget myssex ;) hehehe