• Anonym (jagvilljagvill)

jag vill ju KNULLA

Ibland är det jättefint när man älskar, när man har sex, men ibland vill jag bara KNULLA... Bara liksom hett, snabbt och lite hårdare, lite mer krav...
    vill mest bara utrycka mina känslor...

• Svar på tråden jag vill ju KNULLA
  • Anonym (bara knulla)

Vi kan byta för jag vill få älska någon gång :(
    här blir man bara på satt och överknullad...

• Anonym (jagvilljagvill)

Jag vill att han ska kliva in i duschen nu, så jag kan komma in och suga av honom, så vi kan knulla sen, är helt besatt av att knulla just nu, men han orkar inte för att han är sååå trött...

• Anonym (Want it rough)

Hu jag ogillar vaniljsex starkt! Hur fasiken kan man gå igång på: "Kom älskade honungsbiten så ska jag älska dig matt!" *ryser* nej han ska säga: "Av med trosorna, jag vill knulla!" mmmm!

• bodegapeppe

Anonym (jagvilljagvill) skrev 2009-08-17 19:46:50 följande:

Jag vill att han ska kliva in i duschen nu, så jag kan komma in och suga av honom, så vi kan knulla sen, är helt besatt av att knulla just nu, men han orkar inte för att han är sååå trött...
    ja, när man som kille inte orkar bli avsugen för at man är trött så har det gått långt, kanske han vill träffa min sambo? hon har liknande saker för sig. Men ändå, en kille... Han behöver bara ligga där. *suck*
  • Anonym (Want it rough)

Anonym (bara knulla) skrev 2009-08-17 17:50:44 följande:

Vi kan byta för jag vill få älska någon gång :( här blir man bara på satt och överknullad...
    Din lyckost!
  • Anonym

Och jag är i motsats sits.

Min sambo (kvinna) vill bara ha sex när vi bestämt det en halv dag innan. Allt annat får man skäll för. Snart dags att hitta ny tror jag.

Synd att man inte kan pricka rätt när det gäller sexlust.

• Kamme
    pappaX2 skrev 2009-08-16 19:34:35 följande:
    Det är väl för att i sådana fall bör man känna varandra väldigt, väldigt väl eftersom om partnern inte vill bli tagen hårt helt plötsligt i köket så kan det ju kännas lite nesligt, då man suttit och kåtat upp sig själv först för att "överraska" sin dam :P Platt fall liksom. Man får ha ett tecken att om damen hänger fram sin "speciella sak" (kan vara vad som helst typ en speciel kafekopp) så är hon liksom villig till lite het action och inget myssex ;) hehehe
    hehe... ja... det skulle ju kunna vara en kul grej faktiskt :p

* mannen sitter i soffan och glor på tv medans hon går omkring och donar med något när han i ögonvrån ser hur hon biter sig i läppen, blinkar med ena ögat åt honom samtidigt som hon hänger "den där tavlan" lite lätt på sne och går ut i köket tätt följt av mannen som genast reser sig ur soffan och påväg ut efter henne sliter av sig skjortan.
  • Mr Espresso

Jag knullade inatt, det var underbart

Anonym (jagvilljagvill) skrev 2009-08-16 17:45:14 följande:

Ibland är det jättefint när man älskar, när man har sex, men ibland vill jag bara KNULLA... Bara liksom hett, snabbt och lite hårdare, lite mer krav...vill mest bara utrycka mina känslor...
  • Anonym
    Kamme skrev 2009-08-18 13:08:07 följande:
    hehe... ja... det skulle ju kunna vara en kul grej faktiskt :p * mannen sitter i soffan och glor på tv medans hon går omkring och donar med något när han i ögonvrån ser hur hon biter sig i läppen, blinkar med ena ögat åt honom samtidigt som hon hänger "den där tavlan" lite lätt på sne och går ut i köket tätt följt av mannen som genast reser sig ur soffan och påväg ut efter henne sliter av sig skjortan.
    haha fick en bild framför mej nu av det du beskrev, haha, kanske får testa det på gubben ifall han fattar vinken
  • Anonym (juppjupp)

så hade vi de i lördags..götapetter...vad härligt...mer sånt, ja,tack

Svar på tråden jag vill ju KNULLA