• Anonym (jagvilljagvill)

jag vill ju KNULLA

Ibland är det jättefint när man älskar, när man har sex, men ibland vill jag bara KNULLA... Bara liksom hett, snabbt och lite hårdare, lite mer krav...
    vill mest bara utrycka mina känslor...

• Svar på tråden jag vill ju KNULLA
  • thewonderyears
    thewonderyears skrev 2010-07-09 11:57:56 följande:
    Håller helt klart med dig ja vill också bli så hårt knullad som det möjligtvis går. de är de bästa det. Ja underbart det att sätta på någon bli påsatt så hårt.
    // Stefan
  • thewonderyears
    lilletrille skrev 2010-07-09 13:36:27 följande:
    Det ville jag med, så i förrgår öppna jag dörren för en främling! Det kändes helt sjukt, men gud vad jag var nöjd sen ;)
    Ja de förstår ja verkligen att det måsta ha varit =) underbart att knulla ju =)
  • thewonderyears
    thewonderyears skrev 2010-07-09 14:47:44 följande:
    Ja de förstår ja verkligen att det måsta ha varit =) underbart att knulla ju =)
    // Stefan
  • S4M
    thewonderyears skrev 2010-07-09 14:55:23 följande:
    // Stefan
    Vad är meningen med att svara på sina egna inlägg? försöker du spamma forumet?
  • thewonderyears
    S4M skrev 2010-07-09 14:57:31 följande:
    Vad är meningen med att svara på sina egna inlägg? försöker du spamma forumet?
    Va nä de vill ja inte ville bara va aktiv på sidan men nu är ja klar hejdå
  • Anonym

Jag vill också knulla.. men min make är inte hemma nu på några dagar, så jag får väl roa mig själv eller bita ihop tills han komm hem

• redneck girl

det vill vi väl alla.ett skjut och man blir som folk igen;)

• Priapus
    Anonym skrev 2010-07-14 16:14:26 följande:
    Jag vill också knulla.. men min make är inte hemma nu på några dagar, så jag får väl roa mig själv eller bita ihop tills han komm hem
    Du, vi kan fixa det tillsammans ju! Tungan ute
  • Anexxet
    Anonym skrev 2010-07-14 16:14:26 följande:
    går att lösa om du bor i gbg--=)
  • Priapus
    Anexxet skrev 2010-07-14 16:30:08 följande:
    går att lösa om du bor i gbg--=)
    äh
Svar på tråden jag vill ju KNULLA