• Anonym (jagvilljagvill)

jag vill ju KNULLA

Ibland är det jättefint när man älskar, när man har sex, men ibland vill jag bara KNULLA... Bara liksom hett, snabbt och lite hårdare, lite mer krav...
    vill mest bara utrycka mina känslor...

• Svar på tråden jag vill ju KNULLA
  • pappaX2

Det är väl för att i sådana fall bör man känna varandra väldigt, väldigt väl eftersom om partnern inte vill bli tagen hårt helt plötsligt i köket så kan det ju kännas lite nesligt, då man suttit och kåtat upp sig själv först för att "överraska" sin dam :P Platt fall liksom. Man får ha ett tecken att om damen hänger fram sin "speciella sak" (kan vara vad som helst typ en speciel kafekopp) så är hon liksom villig till lite het action och inget myssex ;) hehehe

• Anonym (vill oxå)

jag vill oxå, men min gubbe är inte heller så villig av sig .. suck ..

• Anonym (vill oxå)

njae , inte när det bara blir en eller två ggr i månaden , jag vill ju ha iallfall 2 ggr i veckan

• Anonym (myssex vae de??)

Myssex..va e det? Jag vill alltid bli så hårt knullad som det möjligtvis går. Just nu är jag ju gravid med stor mage och bebis som bökar runt, så det blir inte så hårt. Men jag längtar till bebisen är ute. Då ska han ta mej sjutton få sätta på mig så hårt att håret reser sig.

• LivingEasy

Anonym (jagvilljagvill) skrev 2009-08-16 17:54:35 följande:

är kvinna... Får inte kvinnor önska sig det?
    Jo då! Vi killar älskar att få ta vår kvinna på det sättet emellanåt
  • Anonym

Jag behöver oxå ett hårt rejält knull! Det var så länge sen nu, så "musen" börjar torka ut.

• LivingEasy
    Anonym skrev 2009-08-17 16:25:56 följande:
    Jag behöver oxå ett hårt rejält knull! Det var så länge sen nu, så "musen" börjar torka ut.
    Samma här min älskarinna har inte kunnats ses på flera veckor..
  • Anonym (vill jag med!)

Jag vill också. Har suttit o kollat på lite trevliga filmer och bara längtar efter min man men e höggravid och då funkar det liksom inte riktigt som jag skulle vilja. Den som väntar på ngt gott väntar ju ALLTID för länge.

Svar på tråden jag vill ju KNULLA