• Anonym (jagvilljagvill)

jag vill ju KNULLA

Ibland är det jättefint när man älskar, när man har sex, men ibland vill jag bara KNULLA... Bara liksom hett, snabbt och lite hårdare, lite mer krav...
    vill mest bara utrycka mina känslor...

• Svar på tråden jag vill ju KNULLA
  • Anonym (lisa)

Visst är  det skillnad på att knulla och älska{#lang_emotions_tongue_out}. Älska kan vara mysigt någon gång ibland men knulla YES. Eller påsatt{#lang_emotions_kiss}. Men jag vill ännu hårdare än vad jag får av mannen{#lang_emotions_embarassed}...

Skulle vara kul med en omröstning för männen &kvinnorna va dom föredrar. Vaniljsex eller knulla eller blandat.

• Anonym (*mycket nöjd*)

På fredag ska jag åka till min älskling....

Jag tänker överfalla honom så fort jag kommer innanför dörren, hångla upp honom rejält, dra med honom in i sovrummet och knulla snabbt, hett och brutalt!

Sen ska vi älska flera gånger under helgen, ömt och kärleksfullt. Tänk vilken tur jag har som får bägge delarna! :)

• Anonym (Want it rough)

Men alltså vad är skillnaden på att älska och att knulla? Jag tycker alltid att jag knullar (när jag väl får sex, är singel), men det kanske är jag som driver fram det? jag fattar inte hur man kan gillar något fisljummet, mjukt med någon vek karl, nä nä mig ska man ta bestämt. Sex eller knull, ska vara snuskigt, nära, hårt på rätt ställe och mjukt på annat, men djuriskt och njutningsfullt och initiativrikt.

• Anonym (lisa)

Älska för mig är vackert prat, smek och mjuksex medans knulla är hårt och brutalt hehe.

• Ramonas

Anonym (jagvilljagvill) skrev 2009-08-17 19:46:50 följande:

Jag vill att han ska kliva in i duschen nu, så jag kan komma in och suga av honom, så vi kan knulla sen, är helt besatt av att knulla just nu, men han orkar inte för att han är sååå trött...
    Känner igen det.. Min e sjuk... *sucka* Men ändå har han energi å e tillräckligt frisk för att gå till jobbet... Han har ett rätt så ansträngande jobb...
  • TaXiChicK

min man o jag har ofta den sortens sex...att han får egoknulla mig. Jag känner vissa dagar att jag inte "orkar" vara med o få orgasm utan det är skönare att ligga o ta emot och låta honom tänka mest på sig själv )
    Det kanske låter knäppt men...

Vi har väl sex ca 4-5ggr i veckan och iallafall 2 av dom får han lixom göra vad han vill med mig
    Underbart att få känna sig lite utsatt...lite spänning o spontanitet är ju inte fel, hihi.

• Anonym (KÅT)

Känner ju då att jag kan nöja mig med att älska men inte ens det får jag...kan inte låta bli att tycka synd om mig. Trodde alla män ville ha en fru som slet av han brallorna, tog den i munnen för att sedan rida av han men skulle inte ens utsätta mig för den förnedringen att bli bortstött och avvisad... Låter hellre bli men åhh vad jag drömmer om att bli knullad!!!! Nästan så man undrar hur man kan bli våldtagen, hade ju lagt upp mig på en gång så svältfödd är jag. Någon mer???

• Anonym (jagvilljagvill)

nu har det varit dött i en vecka, nu börjar jag tröttna... !

• Anonym (KÅT)

EN vecka HALLÅÅÅÅÅÅ, 9 månader eller 37 veckor eller 260 dagar, skjut mig!!!!

Svar på tråden jag vill ju KNULLA