Du måste logga in för att svara i en tråd.

• Aannna

Västervik

Här kommer den nya tråden när den gamla börjar ta slut... gud vad tiden går... passar på att starta en innan den gamla tar slut är lättare att hitta då =)) Snacka på nu!!!!!

• Svar på tråden Västervik
  • väduren82

Miss Cee: jag går till Ann på designbolaget men visst det kostar en del, tycker alla frisörer i stan är ganska dyra nu!

• cid

Jag var på elevklippning i Tisdags hos Sissel. 600:- för klippning och färgning. Helt okej!

• Miss Cee

Något jag upptäckt är ju att Västervik har hysteriskt många frisörer!! Det finns knappt en gata utan minst en frisör, jag undrar hur de får det att gå runt allihop..

Cid>>
    Vad heter den salongen?

• cid

Miss Cee: Salong Sissel. Ligger inne i citygallerian. Ovanför Vero Moda.

• Bakar

Musdoktor stort grattis vad roligt för er att väntan äntligen är över =)
    Du får lägga upp bilder så man får se undret =)

Jag klipper mig på studio JN gillar henne som tusan hon får alltid fria händer när hon ger sig på mitt tråk hår... skulle behöva klippa mig rätt skapligt men sen e det ju det där med tid och sen e jag ju sugen på lite längre hår och då kan manju inte riktigt klippa sig heller :P

Jag ska läsa igenom forumet eftersom jag inte har varit inne här på evigheter.. min mobil vill inte ladda den här sidan längre =/ Går ju oftast in på mobilen så det e lite trist.. Hoppas det är bra med alla i övrigt och att ni njuter av höst vädret =)

Själv har jag flyttat ut till Ankarsrum ett tag framöver pga stambyte i lägenheten.. tyckte det va lite trångt att bo i barack så bor hos mina föräldrar nu i 2 veckor till.. men det  eganska mysigt att traska runt med hundarna och bara njuta av lugnet...

Ha en bra dag nu alla glada där ute

• MUSDOKTOR

Bakar Tack tack, ja nu är han äntligen här och det är sååå skönt att kunna röra sig som man vill :)

• Bakar

Nu e man i Jönköping, det blir ett snabbis på jula och biltema innan Melvin får mysa med mostrar och kusiner =)

• väduren82

Hello alla glada! här var det inte många som skriver just nu så får passa på då ;)
    Någon gravid här som ska vaccinera sig mot svininfluensa eller har gjort?

• cid

Jag står ff i valet och kvalet om jag ska vaccinera mig eller inte. Hur tänker du?

Svar på tråden Västervik