God morgon!
Vilken härlig anda du kommer in m Pikku, tycker inte du verkar trött öht! Men visst kan jag förstå din önskan om att tiden ska stå stilla, en sån pausknapp önskar vi nog oss alla. Va underbart o läsa om er resa, d var ni så väl värda! Trist m tvättmaskinen men tänk va skönt m ny maskin! Kanske lite snålare på både vatten o el, i slutändan kanske ni sparat pengar tom
Jag ser bara positivt m att du har lite trist på jobbet, dels så betyder ju d att fler barn mår bra o d e ju värt all leda i världen! Men så fick du ju tid för oss oxå, kalas!
Skönt att nya sängen än så länge gjort succé, hoppas d fortsätter så. Han känner sig nog lite stor o d e nog spännande, tror på att d fortsätter så.
Cirkel, ignorera ignorera - kisseincidenter o annat. E övertygad om att d bara e reaktion på att hon blivit storasyster o mamma har lite mindre tid. Låt henne småjävlas lite så länge d inte e farligt. Himla kul att lämningen går bättre!!
Här e lämningarna så härliga! Elvira vill först inte o säger: Inte dagis nu! Men inga tårar lr nåt o sen när vi kommer dit så kvittrar hon, massa kompisar kommer o möter henne o hon springer in. Igår var en tjej bara tvungen o gosa lite i hennes hår o hon vände sig om mot henne o log strålande o så sprang dom in, gud va sånt värmer!! I förrgår lämnade Skalman o då tog hon 3 dockor som låg i kapprummet o tjoade "Hej då" o sprang in, inte en fröken i närheten o inte en enda puss lr kram... Hon hade inte tid! Sen e hämtningarna lika bra dom, en kvittrande unge kommer o tjoar Mamma!! O så berättar hon f alla att mamma kommit...
Idag ska jag försöka skriva ihop förlossningsbrev o packa väskan lite mer ordentligt, svårt för man har ju så mkt kläder man vill använda nu innan som ska med..
Herregud, snart kommer min lilla bäbis!!