cirkel skrev 2009-09-20 22:20:07 följande:
Naffe: Rolig rapport! Kolla nedersta raden på mamsens inlägg så hittar du bloggen. Jag blev alldeles tårögd! Rapport härifrån:*Mosterstor spindel innomhus i hallen häromdagen. Snabb också! Tur att T inte hade gått till jobbet än när jag såg den utan kunde ta ut den. *Sofia sov hela natten igen efter att ha haft ett par oroliga kvällar. *Emmas nypande har som väl är minskat, men vi har övervakat henne. Man vågar inte låta dem umgås på egen hand ens en liten stund som läget är just nu.*Sofia har lärt sig att titta på lampan när vi frågar vart den är.
Hur stor e moster då?

E hon jättejättestor lr lika liten som du?
Skönt att nypandet minskar men trist m övervakning.
Hur mår du idag Naffe? Min sf-mått hade planat ut rätt rejält i tisdags, fr hur d var 2v innan. D tydde på att hon kilat ner i kanalen lite, men inte kommer d nån bäbis för d... Ett tips e o sitta o gunga o jucka åt sidan på en sån där stor boll, pilates-historia.. Jag har en sån men inte har den kommit ner än, tv-soffan e ju så mkt skönare...
Vill inte ha bäbis idag, Skalman ligger i onåd igen o jag bara känner att jag inte vill ha honom med.. Hoppas d ändras t d e dags o föda.
Jag ser inte heller mufflan längre, men d gjorde jag sist faktiskt. Dock har jag ju varit där o röjt innan så jag vet ju hur mr Gilette ska fara runt.. Jag hade en finne f nån vecka sen o innan jag visste va d var så glodde jag m spegel för o klura ut d... Shit... Den e lila! Hela mufflan! Förskräckligt ruskigt FUL! Bara nån dag senare kraschade spegeln, tacka fan för d - den blev väl aldrig sig lik igen!
Mamsen! Grattis!!!!! Så himla roligt! Kalas att du haffat mannen i ditt liv - o han dig!
Minna, hur mår du idag? Jag lovar o njuta, o d gör jag väl redan - förutom när d gör ont. Tänker på dig ofta o njuter lite åt dig oxå
Jag e skitbra på o inte göra nåt! Men d föds ingen unge ändå.. Fast igår blev jag trött på Skalmans lovande att vi ska släpa ut gamla möbler, fota o få ut på Blocket. Så jag släpade ut allt själv, partytält, soffbord, mattor o annat bråte. Sen kunde jag inte flytta fötterna om jag hade överkroppen minsta framåtböjd! D gick bra om jag stod upprätt men böjd fick jag flytta benen m armarna så att dom stod i rätt läge, skum känsla o ont som fan!
Idag e Viran ledig fr dagis, lr dom e lediga fr henne... d e stängt idag.. Vi myser o glor som vanligt på Emil, herregud - Emil i kvadrat dygnet runt!! Förhoppningsvis kommer Mormor o underhåller oss lite, orkar inte packa oss iväg o åka nånstans.
kram så länge