Åh, vad rolig du är Maja! Spegeln som gick sönder efter att ha sett mufflan och skalman som nu fått nytt namn; ärkepuckot
Ett namn som jag tänker stjäla och ha i tankarna när P gör dumsaker av självklarheter.
Men jag hoppas också att du blir lite gladare på honom när det är dags för fl. Vore ju vidrigt att vara osams och sur när värsta värkarna sätter in. Kan bara föreställa mig hur det skulle låta på flrummet

.
Mamsen, vilket underbart bröllop du fick! GRATTIS!
Jag läste din blogg och tittade lite extra på bilden med både sig och C. Vad stiliga och fina ni är!
Naffe, grattis till dig också. Två cm är inte att förakta. Även om bebis inte har flyttat ner tillräckligt långt så kan det ju gå fort när den väl gör det. Se bara på Essi

Hur känns det idag efter hinnsvepningen? Har du några förvärkar/värkar? Du kanske tom är inne och föder nu........hoppas det!
Joffe, jag lider verkligen med dig och med Leon som är så ledsen över att gå till förskolan. Har han inte haft någon "bättre" period sedan ni började där? Hur fort slutar han gråta efter att du har lämnat honom?
Kanske behöver han en ytterligare inskolning med dig där lite längre om dagarna?
Rapport från mig:
Tim har också varit jätteledsen vid lämningarna. Men idag, peppar peppar, gick det bättre än någonsin. Han grät bara lite och ställde sig snällt vid staketet för att vinka hej då. Jag tror i alla fall att han trivs där. För när jag hämtar honom på dagarna så smyger jag lite på honom innan jag visar mig och då lekar han omkring och verkar ha det hur kul som helst.
Dennis växer! Växer så det knakar. Jämfört med jämngamla sjuveckorsbebisar är han klart störst (och sötast

). Han har börjat le när han ser någon av oss i familjen. Leendet som får en att smälta och stå kvar över honom i evigheter

(eller i alla fall tills Tim ropar, vilket han gör om jag inte synts till på ungefär 3 minuter).
Mellan P och mig är det bra. Varken mer eller mindre. Lite tjafs mellan varven men också lite kärlek. Vi bidrar nog lika mycket till båda delarna. Vi har väldigt svårt att bråka på varandra när Tim (som suger i sig allt vi säger och gör som en tvättsvamp) är i närheten. Så vi är snabba konfliktlösare nu för tiden.....på gott och ont. Men jag väntar fortfarande på vår stora kris, som flera av våra vänner haft efter de fått sitt andra barn. Oftast då när andra barnet börjar närma sig ett år.
Till helgen åker vi på en lite weekendtripp till Kolmården och bor över på vildmarkshotellet. Det hoppas jag blir roligt för oss alla fyra (läs tre).