• Minna72

minnas xiii

Minnas XII
    Tråd nr 13! (fortsättning på Från Svårt till Väntar med + i aug/sept!, Minnas tjejer och Minnas tjejer II-XI)

I: www.familjeliv.se/Forum-11-237/m12469381.html
    II: www.familjeliv.se/Forum-11-237/m15172866.html
    III: www.familjeliv.se/Forum-11-237/m17930634-1127...
    IV: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m21252724-512....
    V: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m24210928-1.ht...
    VI: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m27283946.html
    VII: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m30060536.html
    VIII: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m33143188.html
    IX: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m35620754.html
    X: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m38604075.html
    XI: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m41756849.html
    XIII: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m44121291.html

• Svar på tråden minnas xiii
  • Özlem

maja under eken skrev 2009-09-18 10:23:50 följande:

Tur jag nyss rakat mig så inget hår fastnar i dragkedjan....
    Hahahahahahaha,jag dööör.
    va ni e roliga
  • ProPPens

Tur jag nyss rakat mig så inget hår fastnar i dragkedjan....
    Men hur f.n gör man det höggravid???? Jag såg inte till min muff på flera månader när jag var gravvo....:-O Fast med min foglossning fanns det inte direkt möjlighet böja sig fram o se efter!!!
  • Nafrung
    ProPPens skrev 2009-09-18 20:06:22 följande:
    maja under eken skrev 2009-09-18 10:23:50 följande: Men hur f.n gör man det höggravid???? Jag såg inte till min muff på flera månader när jag var gravvo....:-O Fast med min foglossning fanns det inte direkt möjlighet böja sig fram o se efter!!!
    Undrar detsamma; hur fasiken ska man ta sig dit?
    Tänkte ta en spegel, men sen vet jag ju inte om jag vill se hemorojderna...

Var i alla fall och fick fotvård idag, så snygga fötter har man ju nu!!

Förresten Pess, vill BB sthlm att man ska skicka in förlossningsbrev innan man kommer in eller? Har inte gjort det än i alla fall.

Som svar på fråga; min bm tyckte huvudet på bebben fortfarande låg ganska högt, och därför trodde hon att den lill* inte skulle komma före nästa vecka. Ska på ul på måndag och kolla bebis storlek, sen till dr, får se vad de säger då. Maja, tycker tis låter ypperligt, det är ju min BF.
  • Özlem
    ProPPens skrev 2009-09-18 20:06:22 följande:
    Men hur f.n gör man det höggravid???? Jag såg inte till min muff på flera månader när jag var gravvo....:-O Fast med min foglossning fanns det inte direkt möjlighet böja sig fram o se efter!!!
    Jag ser fortfarande inte min muff
  • Pess

Min muff är oxå ett outforskat område numera. Kan inte säga att jag är så välorienterad annars heller (i stil med Öz ) Men får leta mig dit efter helgen inför ett stundande läkarbesök (gyn) i nästa vecka

Naffe, födelseplanen är uppskattat om den kommer före dig (så att vi kan läsa på och vara förberedda på att möta er på bästa sätt när ni ringt och meddelat att ni är på väg) Dock är det absolut inget måste. Man kan ge den till oss när man kommer eller strunta i den helt och tala från hjärtat när man är på plats. Förresten. Har du samma efternamn nu som innan? Bra för mig att veta så att jag inte rusar in till er för att jag inte vet vem du är.

• Pess
    Minna72 skrev 2009-09-19 12:54:34 följande:
    Så himla coolt att det kan bli du Pess som förlöser Naffe!
    Troligen inte. Vi brukar försöka hålla oss undan vänner och bekanta om de inte uttalat bett om att vi ska vara med. Det brukar kännas konstigt för de flesta att ha någon bekant som bm (undantaget oss bm:s som gladeligen föder inför våra närmaste kolleger )

Efteråt däremot är det underbart roligt att kunna komma in och gratulera när den nyfödda är alldeles färsk
  • Nafrung

Tack Pessan, ska skicka in papper då, får se om de kommer innan jag gör det. Heter dubbelnamn nu. Både mitt gamla och makens, inboxar dig.

Jag räknar med att alla på stället är bra bm:s, men om det finns nån att undvika så kan jag ta emot tips. Nejrå, det blir säkert bra tror jag, bara bebis behagar titta ut.

Kissnööödig!

• Mamsen68

Hej måste bara komma in jag som är så dålig på att skriva men jag är lycklig

i går gifte jag mig med Björn pappa en helt underbar dag

det ligger lite bilder på min blogg

Puss och kram

Kikar in här då och då för att hålla kolla på alla nya bebisar som ska komma

Svar på tråden minnas xiii