• Minna72

minnas xiii

Minnas XII
    Tråd nr 13! (fortsättning på Från Svårt till Väntar med + i aug/sept!, Minnas tjejer och Minnas tjejer II-XI)

I: www.familjeliv.se/Forum-11-237/m12469381.html
    II: www.familjeliv.se/Forum-11-237/m15172866.html
    III: www.familjeliv.se/Forum-11-237/m17930634-1127...
    IV: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m21252724-512....
    V: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m24210928-1.ht...
    VI: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m27283946.html
    VII: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m30060536.html
    VIII: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m33143188.html
    IX: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m35620754.html
    X: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m38604075.html
    XI: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m41756849.html
    XIII: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m44121291.html

• Svar på tråden minnas xiii
  • Pess

Det värsta är att jag har en tendens att gå igång och inte inse mina kroppsliga, fysiska begränsningar Jag tog tex alltid ut mig till bristningsgränsen på gympan i skolan trots att jag kanske inte alltid BORDE det

Det är musiker som spelar (live) till dansen oxå, extra kul. Allt från pippi till klassiskt. Å vad jag längtar till lördag,

• maja under eken

Jag har ALDRIG nått min bristningsgräns.... Mina gympalektioner krockade väldigt ofta m tandläkarbesök o mens.....

Å va avis jag e på er, Elvira skulle ÄLSKA en sån kurs!

kram

Elvira - Livets Solstråle!
  • Nafrung

Kuuul med dans till lilla L!!! Skulle jättegärna gå på nåt sånt, men T visar inga som helst tecken på att vare sig sjunga, dansa eller gilla musik. (Arv från pappa? ) Vi får väl se hur det utvecklas.

Ska tillägga till pratet om usk-rummet att dagen efter fick flytta in i ett fint eftervårdsrum.

• FISK78

Underbart att höra Naffes berättelse... Vad snabbt allt gick Vad härligt att lillebror nu är här, spännande att se vilket namn ni har valt!

Nu väntar vi med spänning på nästa prinsessa som ska entra världen... Heja Maja!!!

Essi: Olivia kryper överallt sedan några veckor, hon kör sin egen stil dock lite blandning mellan rumphas och kryp. BVC sa igår att hon kryper men har sin personliga stil HAHA, det kan man lugnt säga...

Annars är allt bra här hemma Olivia börjar bli stor och riktigt cool!!! Fortfarande en hel del skrik men det är ju MYCKET bättre än när det var som värst... Sid fullkomligen ÄLSKAR sång och musik, de påtalar det varje dag efter dagis att han har sjungit och dansat (de kör disco utomhus varje dag) mest av alla!! Men eftersom jag är så velig så bokade vi inte dansen som Pess nu ska gå på med L. Ångrar mig, men vi får ta det nästa termin istället...

Förresten, nu har vi bokat resa Åker hela familjen till Australien och Thailand i februari nästa år. Blir borta i 6 veckor, NICE!!!

• zynk

Naffe Jag RYSER när jag läser om din förlossning. SÅ glad för din skulle att det gick så bra denna gång. Vilken revansch! Grattis till er alla!

Och d e klart man måste torka ur kylen inför förlossningen - fattar u väl .

Måste bege mig.

• förväntan

Naffe grattis igen och vilken förlossning!!! Vad härligt att det gick så himla bra och fort denna gången. Tycker också ska bli kul att höra vad det blir för namn på lillebror .

Kul att vi är många som får lite revanch andra gången på förlossningsfronten, inte lika många snitt och klockor .

Fisk vad härligt med oz och thiland. Är ni sugna på att flytta dit eller vad har ni för planer?? Vi flyttar nog i ettpar år om drygt 1 år, läskigt

Maja vad gott att du äntligten är redo för att föda . Då får vi väl hoppas att hon tittar ut snart. Ut ochgräv lite dalior så kommer du kanske igång eller så hänger du lite i trädgården och njuter och vilar denna vackra dag.

Mot lunch på verndan

• Özlem

naffe. härligt att det gick så fort o att alla mår bra.

återkommer när jag får friska barn.
    elias e förskyld melvin med + m har falskkrupp
    nu e hösten här med alla sjukd

• FISK78

Ser att mitt inlägg ovan saknade ganska mycket text i mitten mellan storyn om Olivia och Sid... Det bjuder jag dock på! Är lite snurrig...

Kramar till Öz, sjuka barn är apjobbigt Sömnen blir alltid så lidande och det är den ju redan.

Förväntan, häftigt att ni ska sticka till Oz men såklart läskigt. Vi har inga planer på att flytta dit i dagsläget utan ska bara semestra!!! Men man vet aldrig i framtiden Vart ska ni bo? Berätta mera...

Jag har precis satt mig ned och skrivit en "prioritera mig" lista Kändes nästan lite förbjudet att överhuvudtaget tänka på sig själv. Men skönt nu när punkterna är nedtecknade. Har så mycket i huvudet som aldrig blir till handling, nu är det på listan och då SKA det bli gjort!!!

• cirkel

Naffe: Härligt att allt gick så bra!

Fisk: ååh, jag vill också åka! Bra med en lista, vad har du för punkter?
    Jag känner att jag knappt har några önskningar för mig själv nu utan allt handlar hela tiden om barnen... Jag kanske skulle göra en sån lista också?! En sak jag vill göra är iaf att se Michael Jackssonfilmen på bio.

Öz: Hoppas att barnen blir friska snabbt! Här är det också snuvigt på alla fronter, även jag.

Idag har jag varit på IKEA med barnen. Vilken bra lekplats för Emma! Är lite stolt över att jag kom iväg ensam med båda barnen, jaghar inte varit iväg med bilen, dubbelvagnen och båda förut. Vi åt lunch där och som bonus somnade Emma i bilen på vägen hem och Sia sover också!

Svar på tråden minnas xiii