Svenneman
Men fy lilla Virus, så hungrig att hon fick ont i magen
Skönt att det var ett så enkelt problem i alla fall så att inte ni får magsjuka mitt upp i allt.
JJ, ser att även du har tidiga morgonvanor
Leon är också morgonpigg och vaknar gärna 5,30, detta innebär att han är trött som sjutton vid 9 då det är dags för förskolan och det gör såklart själva överlämnandet jobbigare, i dag sov han dock till 6,50 och lämningen gick bra, bara lite kläng runt mina ben.
Fy för alla dessa tänder, nu var det ett tag sedan Leon fick någon men det har varit pest o pina varje gång, får väl ta o kolla en dag om han fått alla.
Plugga ja, det kanske jag missat skriva, jag fick ett ryck och anmälde mig till en kvällskurs i bokföring/redovisning, har ju inte varit i väg mer än 2-3 gånger själv sedan Leon föddes och började få lätt panik!
Nu går jag varje måndkväll på folkuniversitetet, som synd är så har vi fått en lärare som är mindre bra och ett flertal har hoppat av, även jag har talat med ledningen om hans sätt. De har talat med honom så han lugnade sig lite i alla fall, men han är oerhört snurring (71 år gammal) Verkar inte som att han får fler uppdrag här i alla fall, jag har råkat bli en sorts spion för ledningen på FU så jag rapporterar efter varje gång
Problemet är som sagt att plugga hemma, jag har försökt sitta på kvällen då barnen lagt sig men då är man själv så trött att ögonen går i kors.
Jag skulle behöva gå någonannanstans för att läsa men eftersom min sambo är borta mkt så finns det sällan tid.
Välling, Leon ÄLSKAR nenning! Har tänkt på det där med nappflaska, hade behövt nått annat som funkar utan att spilla, han tuggar gärna på nappen.
Eddie vill inte amma mer fast jag vill, erbjuder honom tutten om han vaknar tidigt men han vänder sig bara bort, på dagarna äter han välling, gröt, mat, gröt välling, ingen tutte men mamma trugar lite
Nu vaknade han visst, sover precis som sin bror väldigt lite om dagarna.