Morgon - vakenfis sedan halv fem här, fick henne att somna en liten stund till ngn gång mellan halvsex-sex, så sitter som vanligt i köket med starkt kaffe...
Måste bara skicka en grattis till Naffe - vilken härlig berättelse, gott att allt gått så bra och att ni alla verkar pigga och glada. Lite avis är jag, de är så små, så söta, myyysigt, min lilla sötis är ju typ 68 lång och väger runt 8 kg, så vadå bäbis?
Joffe - plugga
sedan kom jag ihåg att du nämnt ngt om beskattning eller så, häftigt, hur funkar det? Avsätter du en viss tid där mannen (mormor?) underhåller barnen?
Maja, hoppas på en lika god story som för Naffe - eller undantaget expeditionen då... USÖ:s går nog inte att jämföra med BBsthlm... Tack för tankarna igår, lämningen skötte J men hade gått bra, sedan hörntanden är tyvärr o som redan har en rejäl svullnad... - och frost ja, jisses amalia hösten är här, stack iväg igårmorse tidigt och lade på vinterdäcken, fick skrapa rutorna då, sedan till verkstaden för byte av ett virvelsjäll och en ventil, och där väntade hyrbilen med oskrapade rutor... så jag som stod där i min hooddie kom hem lite kall och grinig...
Essi - vilket bra upplägg att "komma hemmifrån en dag i veckan" och vilken smart arbetsgivare som förstår resursen i det, glad att det finns flexibla arbetsgivare!
Här har j vaknat, länge sedan började skriva inlägget, och kaffet börjat ta skruv...
Fisk - härligt med prioritering, bra gjort att göra en lista, heja! Hur går det annars med o och mjölkkänsligheten, fungerat bra med gröt/mat och går det bra att hitta mjölkfria alternativ?
Semester - härligt. Vi har också bokat en sväng i vinter, thailand två veckor i januari, svärföräldrarna och fastrarna följer med, så kanske lite avlastning, annars ser vi det som semester för barnen och miljöombyte för mig ohc J...
Cirkel - härligt med Ikea, visst har de bra lekplatser, j diggar tv-skärmarna med rita/fylla i eller memory... och så glass på vägen hem = Ikea blir en halvdagsutflykt...
Tänkte höra mera om hur ni gjort med sias nätter, snart ska jag / vi uppbringa energin att ta tag i det, blir så konstigt när jag är själv varannan vecka, vill då bara somna om och vill inte att o väcker j så snabbaste sättet = fram med bröstet... Fel jag vet, men sömn är beroendeframkallande... idag är planen att lämna j på fs och gå hem och sova med o...
Nje - här ropas det på hjälp med legot, och så är det väll dags att starta upp frukostracet, sköt om er alla och önskar er en bra dag!