Hej igen!
Den som gapar efter mkt.... Jag har hämtat en kräksjuk unge fr dagis..... D var väl inte riktigt vad jag tänkt mig när jag tyckte synd om mig själv för att jag var hemma o hade lite tråkigt......... Hon somnade så fort hon fått rena kläder o ligger nu ute i vagnen o sover. Vi får se hur hon ser ut när hon vaknar, spännande.. Har förberett m filtar o täcken i soffan om d kommer kaskader, ska nog hämta ett par påsar o pottan oxå, sprida ut lite här o var...
Så handspriten står framställd på handfatet laddad att angripa baciller. Jag vill INTE bli magsjuk nu!!!
Blir ingen målning idag men jag har iaf dammsugit hall o kök + matrum, alltid nåt. Sen snurrar första tvätten m bäbiskläder runt, snart dags o hänga, pytte pytte pytte...
Ne, att oroa sig för sen språkutveckling tjänar ingenting till, fast jag kan förstå om d känns lite tråkigt för d e verkligen kul o diskutera m dom. Men innan du vet ordet av sitter han där o babblar o då önskar du att han var tyst lite ibland....
Usch förväntan, går d lika fort m andra barnet.. D e så synd att d där första lilla försvinner så snabbt. Äv om d där första skratten charmar en till döds! Gud så härligt!!!
Vi skulle åkt t mormor o morfar o ätit i em/kväll. Men d blir d ju inget av m nu o jag tyckte så synd om både dem o mig själv, mest den senare då jag då blir tvungen att jaga min mat själv... Men dom kommer hit o slänger av lite helstekt kyckling o mammas goda sås............ Ja, jag e bortskämd o var världens goaste föräldrar, så måna om att man ska må bra så man kan grina för mindre.
Nu har tvätten stannat, hänger o laddar om..