-
-
Svar på tråden Idol-2009
-
det finns hopp før årets iidol

-
Min favorit är, oavsett hur han är i gruppgrejen, Calle (som ser ut som Jamie Oliver)! Förutom honom så gillar jag typ 4-5 st till. Resten är lite för mycket main stream för min smak.vackrastarflow skrev 2009-09-23 20:23:16 följande:åh dessa är bra!
Erik Grönwall har en vansinnigt grym röst och Mariette Hansson är helskön.
Patrik Öhlund är bra, var inte han med i Fame Factory? -
Oj vad många som är dåliga
-
ha ha vi satt precis och pratade om att de måste vara ruggigt trøtta på låten. Jag e ju less jag med

-
Men hallå Joy vad håller hon på med!
-
Tycker inte det var så intelligent av Joy att säga så där..
Ta emot de positiva sakerna bara. Hon är väl där för sig själv, eller?
-
Missade (satans tlfxxmeyaxx skrev 2009-09-23 20:31:46 följande:Tycker inte det var så intelligent av Joy att säga så där.. Ta emot de positiva sakerna bara. Hon är väl där för sig själv, eller?
) Vad sa hon?
-
Jag tycker det är trist att man inte får se så mkt av Calle
-
Precis vad jag också tänkte!xxmeyaxx skrev 2009-09-23 20:31:46 följande:Tycker inte det var så intelligent av Joy att säga så där.. Ta emot de positiva sakerna bara. Hon är väl där för sig själv, eller? -
är det där jag känner igenom honom från?! aaaah tack!Monaaa skrev 2009-09-23 20:28:58 följande:Min favorit är, oavsett hur han är i gruppgrejen, Calle (som ser ut som Jamie Oliver)! Förutom honom så gillar jag typ 4-5 st till. Resten är lite för mycket main stream för min smak. Erik Grönwall har en vansinnigt grym röst och Mariette Hansson är helskön. Patrik Öhlund är bra, var inte han med i Fame Factory?
Mariette gillar jag också! Har några andra personliga favoriter men är inte så bra på namn
Jo Joy gillar jag!