• Svar på tråden Idol-2009
  • Loup Garou
    Emma83 skrev 2009-09-22 20:57:45 följande:
    ojojoj... bara Jon får vara kvar... men det lät inget bra tyvärr
    Nej det lät verkligen inte bra!!
    Eisa skrev 2009-09-22 20:58:05 följande:
    Älskar dem gör jag inte men diggade dem alla!
    Liam vår sötnöt ~2009-07-14~ 10 dagar innan beräknat
  • mikaeyla

Håller på ERIKA som snubblade vid målsnöret ifjol mot Loulou!Hoppas på en revansch! (är bara liiiite partisk då hon är från hemkommun ;P)

Annars är Kalle som sjöng Walking in memphis en annan favorit.

• Jag bryr mig inte vad ni tycker

Håller på Mariette jag.

• Atamon

Om man vill ha lite mer koll på vilka som gick vidare tills i morgon
    tv4play.se/1.936603&keyword=VIDARE+TILL+MOMENT+2&label=VIDARE+TILL+MOMENT+2

Tycker det ska bli roligt att se fortsättningen i morgon, vilka som inte får till samarbeten i grupp och om det är någon som faktiskt fixar det

Själv blev jag lite ledsen över att Alexander Eriksson inte gick vidare, tyckte att han var bra förra veckan, och man fick ju inte se honom i kväll heller, men det går att se allas framträdanden på tv4.se/idol

• Analoga

Vad händer ikväll i Idol? Igår gallrades ju hälften bort, blir det fortsatt gallring ikväll??

• Aint Your Fairytale

Det jag vet är att de andra grupperna också ska uppträda... Sen om det blir mera gallring i dagens avsnitt vet jag dock inte.

Vi får väl se.

Analoga skrev 2009-09-23 18:22:47 följande:
    Vad händer ikväll i Idol? Igår gallrades ju hälften bort, blir det fortsatt gallring ikväll??
  • Lantani
    mikaeyla skrev 2009-09-22 21:37:33 följande:
    Håller på ERIKA som snubblade vid målsnöret ifjol mot Loulou!Hoppas på en revansch! (är bara liiiite partisk då hon är från hemkommun ;P) Annars är Kalle som sjöng Walking in memphis en annan favorit.
    Calle umgick jag en hel del med innan så han hejar jag på nu är det inte långt kvar tills de börjar!!!!
  • Atamon
    Analoga skrev 2009-09-23 18:22:47 följande:
    Som jag har fattat det så blir det som förra året, juryn som gallrar hela denna vecka så att det de som återstår på fredag går vidare till kval nästa vecka (förra året var det 16 stycken). Nästa vecka är direktsänt Idol varje dag (även måndag) som semifinaler och då är det vi tittare som ska rösta, för att på fredag vara de slutliga som ska tävla (förra året var det 11 stycken kvar på slutet). Förra året var det uppdelat killarna mot tjejerna varannan dag under kvalveckan och Rasmus Ingdahl som är med i år blev utröstad på andra semifinalsdagen.
  • Loup Garou

Gokväll =o) Får se hur kvällens program blir

Liam vår sötnöt ~2009-07-14~ 10 dagar innan beräknat