-
-
Svar på tråden Idol-2009
-
Hörde ni att Camilla sa att hon inte fick ändra?? Det va ju faktiskt lite taskigt...
-
Kan nån göra en omröstning kanske?
-
Bra!!Romeosmamma skrev 2009-10-02 21:28:28 följande:Romeos gudmor har också Camilla som favvo -
Nar ska Camilla sluta GORA BORT sig? Pa ett satt vore det ju kul om hon gick vidare, ha ha... Men haller med foregaende om att juryn borde ha gett en av de andra chansen istallet. Det verkade ju nastan som att dom forvantade sig att hon inte skulle gora bra ifran sig iaf.
-
Jag skäms på Norrköping vägnar !!! eller hur man nu säger :P
HON gjorde det igen... fruktansvärt pinsamt o hemskt... hoppas hon åker denna gång.. fanns så många andra som va grymt mycket bättre än henne..
FAAN säger ja bara !
-
Tove, Mariette, Erik, Jon, Calle, Karolina är de bästaElinOlsson skrev 2009-10-02 21:25:40 följande:Tove är inte heller bra ju!!!
Sen skulle Rasmus och Clara ha varit med där... -
vem var Clara? Hur ser hon ut? *glömsk*
-
I wannabe skrev 2009-10-02 21:28:40 följande:
Hörde ni att Camilla sa att hon inte fick ändra?? Det va ju faktiskt lite taskigt...Håller med, lite bättre input borde man kunna förvänta sig. Även om jag undrar varför hon väljer exakt samma upplägg från början -
I wannabe skrev 2009-10-02 21:28:40 följande:
Hörde ni att Camilla sa att hon inte fick ändra?? Det va ju faktiskt lite taskigt...Hon kanske hörde fel som när hon gjorde då hon trodde att hon skulle gå vidare. -
Vad är det som är så dåligt med Camilla som inte jag ser??Sassa A skrev 2009-10-02 21:29:46 följande:Jag skäms på Norrköping vägnar !!! eller hur man nu säger :PHON gjorde det igen... fruktansvärt pinsamt o hemskt... hoppas hon åker denna gång.. fanns så många andra som va grymt mycket bättre än henne.. FAAN säger ja bara !