• Svar på tråden Idol-2009
  • vackrastarflow
    Eisa skrev 2009-10-02 21:36:01 följande:
    varför var hon pinsam efter?
    för att när juryn frågade varför hon gjorde så med en låt så sa hon "jag vet, jag vet, men nästa gång..." om hon visste, varför gjorde hon det då? och till slut fick musiken avbryta henne, ingen orkade liksom lyssna längre.
  • Harvalp
    Sassa A skrev 2009-10-02 21:31:43 följande:
    clara är hon som ser ut som en liten hippie :) långt lockigt hår o har något slags bald runt skallen... jättesöt o rikigt duktigt !
    Ja just det ja.. ja hon var ju skitbra, bättre än Camilla...
  • Tiro
    Eisa skrev 2009-10-02 21:36:01 följande:
    varför var hon pinsam efter?
    Hon blir lite för mkt. I bland kanske hon bara ska vara tyst ochska låta juryn prata färdig. Ta åt sig vad dem säger och inte prata emot.
  • LindaJohansson81
    Thaleya skrev 2009-10-02 21:32:10 följande:
    Varför eddie? Han var väl inte så speciell idag.
    Vem som helst UTOM Camilla, och jag tror att Eddie kan åka ut istället för Camilla...
  • Eisa
    Tiro skrev 2009-10-02 21:37:38 följande:
    Hon blir lite för mkt. I bland kanske hon bara ska vara tyst ochska låta juryn prata färdig. Ta åt sig vad dem säger och inte prata emot.
    i hennes ställe hade jag också velat förklara mig
  • Mynta
    vaniljsemlan36 skrev 2009-10-02 21:34:45 följande:
    Camilla är pinsam och vi funderar här i hemmet vad som är fel i hennes huvud. Det känns som hon är störd på något sätt.... Hon saknar gränser på ett osunt sätt.Vad tycker ni?
    Helt klart. Jag tror att hon har aschberger.
  • Eisa
    vackrastarflow skrev 2009-10-02 21:37:28 följande:
    för att när juryn frågade varför hon gjorde så med en låt så sa hon "jag vet, jag vet, men nästa gång..." om hon visste, varför gjorde hon det då?
    för att hon inte fick ändra ju!
  • Malva05

Dom som var bäst var Erik, Erika, Calle, Tove, Karolina och så Reza
    Själv gillar jag nog Calle och Erika bäst sen Tove och Erik delad 3a Karolina vet jag inta vad men nått med henne gillar jag samma med Reza