-
-
Svar på tråden Idol-2009
-
Tack!! Då är vi två.faster skrev 2009-10-02 21:31:57 följande:jag vill ha kvar CAMILLA -
Jag gillar Camilla. Ta bort Tove eller Erika......
-
Jaha då har Camilla sabbat en bra låt
Röstar på Rabih -
Hon har en personlighet som är för mycket.Eisa skrev 2009-10-02 21:30:36 följande:Vad är det som är så dåligt med Camilla som inte jag ser??
Jag hatar shlager och hon är som en typisk shlager bonde.
Hon är korkad - hörde fel (vem som helst hade kunnat göra det) men hon vägrar bättra sig då hon inte duger, istället står hon och gnäller på scen. -
Gillade att Idol olas kör var med!!!
Behövde jag inte vänta till imorgon och se min gamla goa arbetskarmrat och så fick han vara med på bild när de pratade med ola -
men ..hut tänkte juryn ? nicklas ? Camilla ?!
hade så gärna sett Clara ! -
Camilla är pinsam och vi funderar här i hemmet vad som är fel i hennes huvud. Det känns som hon är störd på något sätt.... Hon saknar gränser på ett osunt sätt.
Vad tycker ni? -
ja det tycker jag.Eisa skrev 2009-10-02 21:31:26 följande:Tycker du att hon sjunger dåligt??
Hon låter som vilken annan hes medelmåtta som helst. -
Jossa 79 skrev 2009-10-02 21:33:17 följande:
Jag gillar Camilla. Ta bort Tove eller Erika......TOVE :O Hon är ju bäst ;P -
gnäller?Thaleya skrev 2009-10-02 21:34:07 följande:Hon har en personlighet som är för mycket.Jag hatar shlager och hon är som en typisk shlager bonde.Hon är korkad - hörde fel (vem som helst hade kunnat göra det) men hon vägrar bättra sig då hon inte duger, istället står hon och gnäller på scen.
höra fel kan väl alla göra (om hon nu gjorde det?)