• Svar på tråden Idol-2009
  • Tiro
    Tiro skrev 2009-10-02 21:37:38 följande:
    Hon blir lite för mkt. I bland kanske hon bara ska vara tyst ochska låta juryn prata färdig. Ta åt sig vad dem säger och inte prata emot.
    Å andra sidan är det lätt att sitta här hemma och tycka. Undrar hur jag själv hade blivit om det hade varit jag som skulle stå på scenen. Antaligen sjukt nervös och sprallig....
  • Jag bryr mig inte vad ni tycker
    Teskedsmamman skrev 2009-10-02 21:37:39 följande:
    Kan bara hålla med!
    I löve you
  • Thaleya
    LindaJohansson81 skrev 2009-10-02 21:37:40 följande:
    Vem som helst UTOM Camilla, och jag tror att Eddie kan åka ut istället för Camilla...
    Jaa Camilla SKA ut ikväll, annars vet jag inte ens om jag kan titta på Idol mer.

Jag tror jag måste ringa Anders Bagge senare och fråga hur de tänkte och vad som gick fel.
  • vackrastarflow
    Eisa skrev 2009-10-02 21:38:52 följande:
    för att hon inte fick ändra ju!
    inte ändra vad?
  • Mynta
    ImLost skrev 2009-10-02 21:38:48 följande:
    camilla är en light bigbrotherjessica :P
    Light?! Nejnej, Camilla är Big brother deluxe! Förlåt Eisa, vi ska sluta mobbas nu.
  • Suck och suck

Usch, jag orkar inte följa Idol särskilt mycket nuförtiden. Upplägget har blivit så trist.
    Tittade, fast rätt så sporadiskt ikväll. Men det var ändå rätt trist va?
    Fast en sångerska satt jag och klappade händerna för.
    Hon var SKITBRA! Reza.

• vackrastarflow
    Thaleya skrev 2009-10-02 21:39:48 följande:
    Jaa Camilla SKA ut ikväll, annars vet jag inte ens om jag kan titta på Idol mer. Jag tror jag måste ringa Anders Bagge senare och fråga hur de tänkte och vad som gick fel.
    ja fråga honom VARFÖR?!
  • Thaleya
    Eisa skrev 2009-10-02 21:38:52 följande:
    för att hon inte fick ändra ju!
    Jo hon fick ändra.

Hon sa att hon inte fick ändra för att hon menade att hon hade inte tid att ändra låten och lära in en annan och öva med bandet. Men hojn fick och om hon kämpat hade hon övat in en annan låt.
  • I wannabe
    Mynta skrev 2009-10-02 21:38:25 följande:
    Helt klart. Jag tror att hon har aschberger.
    aschberger?!?! Ha ha
  • Thaleya
    Malva05 skrev 2009-10-02 21:39:27 följande:
    Dom som var bäst var Erik, Erika, Calle, Tove, Karolina och så Reza Själv gillar jag nog Calle och Erika bäst sen Tove och Erik delad 3a Karolina vet jag inta vad men nått med henne gillar jag samma med Reza
    Du gillar de jag gillar, härligt!

:D

Tyckte Clara och Rasmus skulle ha gått vidare också, synd men det var en stor miss av juryn.