-
-
Svar på tråden Idol-2009
-
fattar f--------n inte hur folk röstar. :S
Hur kan man inte vilja rösta bort Camilla.
*muttrar*
usch vist gillar inte katarina helle men usch näe kan för min värld inte förstå att camilla e kvar. -
Eddie är ju mycket bättre nu än det förra framträdandet. Tycker det är synd att han hänger löst.
-
Ja hon suger just ikväll, för det är helt fel låt för henne. Kören låter helvete och hon har inte kondisen för att böja sig sådär samtidigt som hon försöker sjunga dudududududud :pMassiiMotoo skrev 2009-10-09 22:44:31 följande:Hör du hur hon låter nu? hon är inte alls otrolig usch bläääää
Men seriöst titta på hennes tidigare låtar, det sista två framträdandena hon haft (förutom det här) har varit bättre än världsklass.
Jag vill ha kvar henne för med eddie kan vi förvänta oss nått halvbra safe men karolina kan uppnå riktig stjärnkvalité ibland.
Inget emot eddie, jag hade velat att Camilla skulle åka eller nicklas helldre men nu blev det såhär tråkigt, så då hoppas jag att eddie åker för jag vet att karolina har det inom sig. -
Hoppas eddie åker
-
Jag tror Eddie är bäst under lite press, verkar som att han inte satsar ordentligt om han inte är på väg att förlora något. Men ja hoppas det räcker
-
Ja tack!Hallonröd skrev 2009-10-09 22:46:38 följande:Karolina har varit så bra men idag lät hon för djävlig rent ut sagt eller så är det kören som gör att det låter så falskt..?! Tycker inte kören synkar ordentligt...
Det är inte bara jag som hör det alltså.
Kören sjöng förjävligt ikväll och det märktes mest på karolinas låt. -
Det hade varit roligare tycker jag.giftgrodan skrev 2009-10-09 22:47:18 följande:ja, de borde ha "skjortärmslåtar" som i fame factory -
Nu har jag röstat ! Ut med karolina!
-
Har röstat för första gången någonsin. Kom igen och stanna kvar Eddie.
-
Jag har röstat nu. Heja Eddie. 10 sek kvar.