-
-
Svar på tråden Idol-2009
-
Hon har valt låten av ett urval jaa.MassiiMotoo skrev 2009-10-09 22:50:18 följande:Hon har väl ändå valt låten själv eller?
Tycker dock det är synd att hon valde en låt hon inte kunde sjunga. Eller varför kören sjöng falskt i bakrunden.
Jag fattar inte varför Sverige är så kassa egentligen. Karolina är en kvinna med potential att bli världsartist men vi kapar henne i fjuttiga svenska idol så att hon aldrig vågar chansa.
Tove är jävligt bra idol material.
Erik är en världsartist när det gäller rock
Karolina är otroooolig
Calle är en grym soul artist
Mariette är grymt teknisk
Erika är tyvärr för tråkig för att slå det big time ännu, synd då hon har en grym röst.
Rabih har en otrolig röst men endast när han har rätt låtar, lite som karolina.
Reza har en ton i sin röst som ingen annan har men man glömmer henne lätt
Eddie är helt okej, dock lite tam men bra musikvideo material
Nicklas har en grym röst men tyvärr så kan han i inte sjunga högt och det gör hela framträdandet väldigt lamt, han måste sjunga högre eller att musiken spelar lägre.
Camilla kan vara helt ok när hon väl anstränger sig, men hennes personlighet är så sjukt jäkla störig. -
Det ÄR inte så svårt att skriva Zytomierska.Trailer T skrev 2009-10-09 22:58:01 följande:Inte jag heller.Alltså gillar inte Katrina zhimaskatayalaljalla
-
Fan vad jag är bra!!!!
husdrommen.blogg.se/2009/september/pa-tal-om-idol.html
Vågar nästan mig på att säga top 5 nu faktiskt.... -
Oh ja. Ingen kommer ens i närheten av hans briljans. Tycker fortfarande att det känns overkligt att han har dött. Nej fy, länge leve the king of pop (music enligt mig dock).Eisa skrev 2009-10-09 22:55:08 följande:Jag gick och tänkte på det nu i eftermiddag, att de borde ha ett MJ-tema eftersom han är den bästa sångaren nånsin och nu har dött.Han känns nästan som en alien nu när det har gått ett tag från hans död, tycker inte du? Det känns inte som att han var mänsklig. Ingen kommer i närheten. -
Då hade jag flyttatTiro skrev 2009-10-09 22:57:53 följande:och jag lackar ur när någon klagar på att Sverige har dålig musiksmak. Vem är det som bestämmer normen på vad god musiksmak är? Hade jag fått beatämma hade Camilla stått på prispallen, det hade strömmat ut tysk techno ur alla stadens högtalare och E-type hade varit president!
-
*hahahaha*Trailer T skrev 2009-10-09 22:58:01 följande:Inte jag heller.Alltså gillar inte Katrina zhimaskatayalaljalla
-
JoEisa skrev 2009-10-09 22:58:33 följande:Det ÄR inte så svårt att skriva Zytomierska.
-
Vi pratade om honom på jobbet i dag. Mister H och jag kom framtill att det bara finns en queen of pop och det är madonna och det finns bara en king of pop och det är MJ.!!!Eisa skrev 2009-10-09 22:55:08 följande:Jag gick och tänkte på det nu i eftermiddag, att de borde ha ett MJ-tema eftersom han är den bästa sångaren nånsin och nu har dött.Han känns nästan som en alien nu när det har gått ett tag från hans död, tycker inte du? Det känns inte som att han var mänsklig. Ingen kommer i närheten.
Lite spooki är han... men f-n vad jag hade velat sett honom live. -
äh, så märkvärdig var han inteaprilsill skrev 2009-10-09 22:58:50 följande:Oh ja. Ingen kommer ens i närheten av hans briljans. Tycker fortfarande att det känns overkligt att han har dött. Nej fy, länge leve the king of pop (music enligt mig dock).
*förbereder för att gömma sig i skyddsrummet*
-
Undrar om någon väljer Billy Jean på Fredag..Om någon sjunger den är det fan bästa dom gör det bra annars skjuter jag mig