-
-
Svar på tråden Idol-2009
-
nee inte jag heller, nu kan hon inte vara med i idol mer, synd då hon har gjort två extremt bra framträdanden.Hallonröd skrev 2009-10-09 22:54:55 följande:Karolina var ju grym i förra veckan...så fort det kan vända...ett enda dåligt framträdande och det är slut liksom. Fast nu kanske hon kommer att synas och sjunga ändå någonstans säkert men ändå...hade aldrig trott att hon skulle vara den första att åka ut...
Som sagt ett dåligt och hon åkte.
Camilla har inget i baget några ok framträdanden och två katastrofala och hon är kvar, det visar liksom hur dum i huvudet många som röstar i sverige är.
Jag tycker det är synd att det kostar att röst :D Jag är fattig men jag hade gärna röstat. -
Undrar vilka låtar de kommer att välja....vilken som passar vem liksom..?..
-
L jung skrev 2009-10-09 22:55:31 följande:
Jaaaa, The king of Pop nästa vecka!!! UNDERBART... Nu e' re' Katrin zldkjgöakl eller vad hon nu heter på 400! Gillar inte henne♥♥(¯`''?.¸♥(¯`''?.¸♥♥Hon måste vara Sveriges sämsta programledare. Fattar inte att hon fått det jobbet? Fanns det verkligen ingen annan som ville ha jobbet?
; This is me ♥♥¸ .?''´¯)♥¸.?''´¯)♥♥ -
Trailer T skrev 2009-10-09 22:58:54 följande:
Då hade jag flyttathahaha.... kanske lite provocerande... men jag är faktiskt väldig bredd.. och då menar jag inte enbart över min gump utan i min musiksmak. -
jaha... är det sååå hon heter! Våra gissningar var ganska nära i alla fall !!Eisa skrev 2009-10-09 22:58:33 följande:Det ÄR inte så svårt att skriva Zytomierska.Det får jag också ofta!!Eisa skrev 2009-10-09 22:58:04 följande:Åh nu fick jag Michael Jackson-abstinens och måste youtuba.
Helt OT men... har förresten köpt en bok som handlar om medias överenskommelse sinsemellan att förstöra Michaels liv. Ska börja läsa den snart! -
Damn va rätt jag hade :) Satte rätt personer som "hängde löst" också rätt som åkte ut.
Tyvärr tyckte jag inte att det var rätt person, men jag gissade rätt iallafall.
Känns lite tråkigt att man röstar ut någon som sjunger sjukt bra, när hon ställs mot en sångare som inte är i NÄRHETEN av hennes kaliber sångmässigt.. men men, det ska väl vara en helhet och Karolina kanske bara är bra när hon får riva i och vara lite soul eller jazzig. -
Rabih, you are not alone.. kanske skulle passa honomHallonröd skrev 2009-10-09 23:01:29 följande:Undrar vilka låtar de kommer att välja....vilken som passar vem liksom..?.. -
Ja han var spooki, men det var en del av grejen. Jag har till skillnad från andra inte svårt att fatta att han dött, utan snarare svårt att fatta att han levat.Tiro skrev 2009-10-09 23:00:10 följande:Vi pratade om honom på jobbet i dag. Mister H och jag kom framtill att det bara finns en queen of pop och det är madonna och det finns bara en king of pop och det är MJ.!!!Lite spooki är han... men f-n vad jag hade velat sett honom live.
Det var som att man inte förstod, medan han levde, vad stort det var att en sån som han fanns. -
Hoppas på att Erik väljer Earth Song eller Bad ^^ men då måste kan kunna lite mooooves också :P
-
Klockrent!Trailer T skrev 2009-10-09 23:02:24 följande:Rabih, you are not alone.. kanske skulle passa honom