• Svar på tråden Idol-2009
  • Hallonröd
    Eisa skrev 2009-10-09 22:53:10 följande:
    Rabih är snygg och fjortistjejerna röstar
    Ja det är som vanligt....
    // Bad sound kills good music...
  • vackrastarflow
    Eisa skrev 2009-10-09 22:53:41 följande:
    Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Michael Jackson-tema nästa vecka!!!! Åh!!!!!!
    är det?? GULD!
  • L jung

Jaaaa, The king of Pop nästa vecka!!!
    UNDERBART...

Nu e' re' Katrin zldkjgöakl eller vad hon nu heter på 400! Gillar inte henne

♥♥(¯`''?.¸♥(¯`''?.¸♥♥ This is me ♥♥¸ .?''´¯)♥¸.?''´¯)♥♥
  • L jung
    Eisa skrev 2009-10-09 22:55:08 följande:
    Jag gick och tänkte på det nu i eftermiddag, att de borde ha ett MJ-tema eftersom han är den bästa sångaren nånsin och nu har dött.Han känns nästan som en alien nu när det har gått ett tag från hans död, tycker inte du? Det känns inte som att han var mänsklig. Ingen kommer i närheten.
    Du har HELT RÄTT!!!
    ♥♥(¯`''?.¸♥(¯`''?.¸♥♥ This is me ♥♥¸ .?''´¯)♥¸.?''´¯)♥♥
  • Hallonröd
    L jung skrev 2009-10-09 22:55:31 följande:
    Jaaaa, The king of Pop nästa vecka!!!UNDERBART...Nu e' re' Katrin zldkjgöakl eller vad hon nu heter på 400! Gillar inte henne
    Faan har inte 400... ...kanske lika bra det för jag gillar inte henne heller...
    // Bad sound kills good music...
  • Tiro
    Thaleya skrev 2009-10-09 22:50:26 följande:
    Åker karolina så vet jag inte om jag gillar det här alls. Idol gör mig bara arg. Sverige har så kass musiksmak.
    och jag lackar ur när någon klagar på att Sverige har dålig musiksmak. Vem är det som bestämmer normen på vad god musiksmak är? Hade jag fått beatämma hade Camilla stått på prispallen, det hade strömmat ut tysk techno ur alla stadens högtalare och E-type hade varit president!
  • Tösabiten
    Thaleya skrev 2009-10-09 22:48:36 följande:
    Ja tack!Det är inte bara jag som hör det alltså.Kören sjöng förjävligt ikväll och det märktes mest på karolinas låt.
    Ja, visst var kören "sur" ikväll. Trist eftersom det sabbar för "idolerna"... Gillade inte Karolinas låt ikväll, men det blir ju inte bättre precis när kören är usel
  • Trailer T
    Hallonröd skrev 2009-10-09 22:57:07 följande:
    Faan har inte 400... ...kanske lika bra det för jag gillar inte henne heller...
    Inte jag heller.Alltså gillar inte Katrina zhimaskatayalaljalla
  • Eisa

Åh nu fick jag Michael Jackson-abstinens och måste youtuba.