• Svar på tråden Idol-2009
  • Tiro
    MassiiMotoo skrev 2009-10-09 22:48:46 följande:
    Nu har jag röstat ! Ut med karolina!
    japp!!!
  • Eisa
    aprilsill skrev 2009-10-09 22:48:20 följande:
    Jag tror Eddie är bäst under lite press, verkar som att han inte satsar ordentligt om han inte är på väg att förlora något.
    exakt
  • MammaTillNeoh

Fattar inte varför dom har kvar rabi!! elle va han nu hette, varför kunde dom inte röstat ut han istället för eddie :S

• MassiiMotoo
    Thaleya skrev 2009-10-09 22:47:55 följande:
    Ja hon suger just ikväll, för det är helt fel låt för henne. Kören låter helvete och hon har inte kondisen för att böja sig sådär samtidigt som hon försöker sjunga dudududududud :pMen seriöst titta på hennes tidigare låtar, det sista två framträdandena hon haft (förutom det här) har varit bättre än världsklass.Jag vill ha kvar henne för med eddie kan vi förvänta oss nått halvbra safe men karolina kan uppnå riktig stjärnkvalité ibland.Inget emot eddie, jag hade velat att Camilla skulle åka eller nicklas helldre men nu blev det såhär tråkigt, så då hoppas jag att eddie åker för jag vet att karolina har det inom sig.
    Hon har väl ändå valt låten själv eller?
  • xxmeyaxx

..................................

« Feel the magic of Meya »
  • Hallonröd
    Thaleya skrev 2009-10-09 22:48:36 följande:
    Ja tack!Det är inte bara jag som hör det alltså.Kören sjöng förjävligt ikväll och det märktes mest på karolinas låt.
    Ja men visst....synd om det ska sabba för deltagarna om kören gör ett skitjobb {#lang_emotions_undecided}
    // Bad sound kills good music...
  • Thaleya

Åker karolina så vet jag inte om jag gillar det här alls. Idol gör mig bara arg. Sverige har så kass musiksmak.

• Silverkatten06

Äsch, Karolina ville ju inte ens vara med från början. Eddie vill ju verkligen och är bättre.

• Misspiggy84

yeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeees

• aprilsill

JAAAAAAAAAAAA!!!!! Men lite taskigt att dom visar hennes bild innan hon själv ens får höra resultatet.....