-
-
Svar på tråden Idol-2009
-
-
Vet inte om det funkar att göra såhär men testa
tv4play.se/noje_och_humor/idol&renderingdepartment=2.34558 -
TACK! ^^
-
vad duktiga de är !! faktist !Eisa skrev 2009-10-15 21:27:29 följande:Har nu kollat på Idolernas rep på MJ-låtar Rabih låter helt fantastisk i You are not alone.Camilla underbar i Human Nature.Tove och Mariette asbra också! -
Nackdelen är ju att om genrepet går bra så brukar ju själva huvudframförandet inte gå så bra....Eisa skrev 2009-10-15 21:27:29 följande:Har nu kollat på Idolernas rep på MJ-låtar Rabih låter helt fantastisk i You are not alone.Camilla underbar i Human Nature.Tove och Mariette asbra också! -
Gillar Tove men snälla hon måste börja göra (röra) sig på nå annat sätt än va hon gjort fram till nu, menar ska hon va me till mot slutet så orkar man ju inte me samma rörelser til helt olika sorters låtar (schangrar )
Har förövrigt mina favoriter (men dom är flera/har ännu ingen klar favorit) då dom är duktiga på så olika sätt -
Jag blev mest glatt överaskad av Erika när jag tittade på genrepsklippet. Mariette kändes inte riktigt lika bra som vanligt tyckte jag och jag hoppas att Erik har något bättre att göra på scenen än att stå så bredbent för det såg tyvärr lite fånigt ut.
Ikväll blir det skoj!
-
Varsågodjanniahlholm skrev 2009-10-15 23:39:37 följande:TACK! ^^
-
Ja och det gäller Mariette också tycker jag....Malva05 skrev 2009-10-16 13:37:09 följande:Gillar Tove men snälla hon måste börja göra (röra) sig på nå annat sätt än va hon gjort fram till nu, menar ska hon va me till mot slutet så orkar man ju inte me samma rörelser til helt olika sorters låtar (schangrar )
Men shit vad Rabih låter som MJ himself med den ljusa rösten...
-
Tyckte att Rabih fortfarande låter som en bebis...så pluttinuttsött och helt kraftlöst.