-
-
Svar på tråden Idol-2009
-
Jag jag tycker att jag gjort så men inte får jag de låtar jag vill ha...Tiro skrev 2009-10-09 23:34:02 följande:jag tyckte på new playlist. sedan sökte ajg på artister och sedan drog jag deras låt till "mappen". klart! nu har jag en "kärlek" me dildivo, en med MJ och en med techno!! -
haha ok.Tiro skrev 2009-10-09 23:32:42 följande:sorry... du är absolut inte korkad. Bara jag som spinner vidare som sören (hög på min innebandyvinst där jag gjorde mål och att karolina åkte ut.) Hihi.. E-type är kanske inte min favorit men dock min mans...*ler*
Jag hoppas iaf att Karolina tar sig till USA och blir en stor kändis där :) Meryl Streep lär ju få en chock när hon ser henne. -
Godnatt!! Hörs nästa fredag!vackrastarflow skrev 2009-10-09 23:34:04 följande:nu ska jag lägga mig!natti, kids! -
Jo hon jsunger bra....men jag tycker inte hon är SÅ bra ändå....Thaleya skrev 2009-10-09 23:35:47 följande:joo många gör ju det, tror dock inte att hon gör det för hon sjunger helt ok. -
Hihi.. maryl streep.. det har jag inte tänkyt på. men shit vad de är lika nu när du säger det.Thaleya skrev 2009-10-09 23:36:45 följande:haha ok.Jag hoppas iaf att Karolina tar sig till USA och blir en stor kändis där :) Meryl Streep lär ju få en chock när hon ser henne.
karolina är faktiskt riktigt bra men hon nådde aldrig fram till mig. Fast Nicklas, Radhi (?) skulle defivitivt åkt ut före henne!! -
Fast jag tycker inte hon sjunger bra egentligen. När BAgge var hos henne sjäng hon ju super. minns inte om de var hennes låt eller någon annans. tror de avr hennes egna hon sjöng.Thaleya skrev 2009-10-09 23:36:45 följande:haha ok.Jag hoppas iaf att Karolina tar sig till USA och blir en stor kändis där :) Meryl Streep lär ju få en chock när hon ser henne.
Jag vet inte hon känns begränsad.
Tror itne hon når Usa. -
Det funkar nu...vackrastarflow skrev 2009-10-09 23:32:56 följande:Tiro skrev 2009-10-09 23:34:02 följande:jag tyckte på new playlist. sedan sökte ajg på artister och sedan drog jag deras låt till "mappen". klart! nu har jag en "kärlek" me dildivo, en med MJ och en med techno!!du trycker på New Playlist och ger den ett namn. sen är det bara att söka låtar och dra över de från listan till höger till spellistan. inte svårare än så
-
ne jag tror inte det heller, men jag hoppas ändå ;)MassiiMotoo skrev 2009-10-09 23:39:32 följande:Fast jag tycker inte hon sjunger bra egentligen. När BAgge var hos henne sjäng hon ju super. minns inte om de var hennes låt eller någon annans. tror de avr hennes egna hon sjöng. Jag vet inte hon känns begränsad. Tror itne hon når Usa.
Tycker att hon varit grym alla gånger förutom två, en gång då det var nja och en annan var ikväll då det gick kasst. -
Håller med!Hallonröd skrev 2009-10-09 23:38:45 följande:Jo hon jsunger bra....men jag tycker inte hon är SÅ bra ändå.... -
yes de är jättelika.Tiro skrev 2009-10-09 23:39:03 följande:Hihi.. maryl streep.. det har jag inte tänkyt på. men shit vad de är lika nu när du säger det. karolina är faktiskt riktigt bra men hon nådde aldrig fram till mig. Fast Nicklas, Radhi (?) skulle defivitivt åkt ut före henne!!
Jag tycker både Nicklas och Rabih har nått, men de har speciella röster som begränsar dem rejält för en sån här tävling som idol. Så jaa jag håller med.