• Svar på tråden Idol-2009
  • Malva05

1. Calle Kristiansson - Bad

2. Camilla Håkansson - Human Nature

3. Reza Ningtyas Lindh - The Way You Make Me Feel

4. Mariette Hansson - I Want You Back

5. Eddie Razaz - They Don't Care About Us

6. Tove Styrke Östman - Will You Be There

7. Nicklas Hocker - Black or White

8. Rabih Jaber - You Are Not Alone

9. Erika Selin - Beat It

10. Erik Grönwall - Thriller

Hitta just detta tack Ankissen

• ming

Wow, ska Erika sjunga Beat it? Jag blev förvånad, trodde att hon skulle sjunga typ I'll be there (fast det är ju iofs Jackson 5).

Måste ändå säga att det är rätt vågat att ge sig på de största hitsen, som typ Thriller, Beat it och de andra liknande. Det skulle jag aldrig våga, av risk för att förstöra låtarna. Jag skulle nog sejfa lite på denna och köra nån lite mer ballad-aktig.

• vinterlärka
    ming skrev 2009-10-14 22:45:14 följande:
    Wow, ska Erika sjunga Beat it? Jag blev förvånad, trodde att hon skulle sjunga typ I'll be there (fast det är ju iofs Jackson 5).Måste ändå säga att det är rätt vågat att ge sig på de största hitsen, som typ Thriller, Beat it och de andra liknande. Det skulle jag aldrig våga, av risk för att förstöra låtarna. Jag skulle nog sejfa lite på denna och köra nån lite mer ballad-aktig.
    Tro det var i hennes blogg jag läste att hon varken fick sitt första- eller andrahandsval när det gällde låt. Har flera valt samma lottar de. Fast hon gillar ju den här låten också

Längtar verkligen till fredag, MJ gjorde grymt bra låtar!
  • Lakrulla

Med risk för att bli påhoppad.........men jag förstår inte hur man kan ha ett MJ-tema. Den enda som kan sjunga hans låtar är MJ själv! Ungefär lika illa som att ha ett Elvis-tema..

Men jag lovar att ta tillbaka allt om det är någon imorgon som överbevisar mig

• Ankissen
    Lakrulla skrev 2009-10-15 11:06:20 följande:
    Med risk för att bli påhoppad.........men jag förstår inte hur man kan ha ett MJ-tema. Den enda som kan sjunga hans låtar är MJ själv! Ungefär lika illa som att ha ett Elvis-tema.. Men jag lovar att ta tillbaka allt om det är någon imorgon som överbevisar mig
    Är böjd att hålla med dig. Hans låtar är så gräsligt förknippade med honom fortfarande.
    PS säg inte det där om Elvis till Brolle Jr!
  • Lakrulla
    Ankissen skrev 2009-10-15 11:22:41 följande:
    Är böjd att hålla med dig. Hans låtar är så gräsligt förknippade med honom fortfarande. PS säg inte det där om Elvis till Brolle Jr!
    Nä då, lovar att vara tyst nästa gång jag träffar på honom ;)
  • ming
    Lakrulla skrev 2009-10-15 11:06:20 följande:
    Med risk för att bli påhoppad.........men jag förstår inte hur man kan ha ett MJ-tema. Den enda som kan sjunga hans låtar är MJ själv! Ungefär lika illa som att ha ett Elvis-tema.. Men jag lovar att ta tillbaka allt om det är någon imorgon som överbevisar mig
    Det var lite så jag tänkte också. Fast det finns ju faktiskt en del som har gjort några bra covers, men frågan är ju om det kommer att hända i Swedish Idol 2009...
  • MassiiMotoo

har ni hört att Camilla tydligen släppt en låt tidigare, disco låt typ.

usch jag gillade den inte iaf.

och att eddie har eller är modell och hans bilder har läckt i nätet lite överallt, som porrsidor med mera haha

• ming
    MassiiMotoo skrev 2009-10-15 15:06:47 följande:
    har ni hört att Camilla tydligen släppt en låt tidigare, disco låt typ. usch jag gillade den inte iaf. och att eddie har eller är modell och hans bilder har läckt i nätet lite överallt, som porrsidor med mera haha
    Ja, jag såg det om Camilla på Aftonbladets videogrej. Det där med Eddie var old news, precis som det mesta i den videoartikeln.