• Svar på tråden Idol-2009
  • Thaleya
    sallybuse skrev 2009-10-10 00:05:56 följande:
    Dom som jag tyckte var bäst i kväll var Niklas o Eddie.Alla dom andre kunde åkt hem.
    shit haha, gu vad olika smak man kan ha ändå.

Fast jag kan väl njuta av att nicklas kom vidare över att jag får se han mer i rutan, det känns ju lite fel eftersom han bara är 17 men jag och min syster (forna hanson lovers som vi var) dreglar efter nicklas.
  • Hallonröd

Nåt som jag kom på nu att jag retade mig över var att Calle inte gjorde något åt sitt hår när de hade makovers?! Han måste ju bara klippa sig alltså...

// Bad sound kills good music...
  • Hallonröd
    Hallonröd skrev 2009-10-10 00:12:04 följande:
    Nåt som jag kom på nu att jag retade mig över var att Calle inte gjorde något åt sitt hår när de hade makovers?! Han måste ju bara klippa sig alltså...
    makeovers
  • Thaleya
    Hallonröd skrev 2009-10-10 00:12:04 följande:
    jag blev förvånad men jag är glad att de inte gjorde något, han skulle se tjockare ut med kort hår. Tycker hans er bra ut som han är.
  • Hallonröd
    Thaleya skrev 2009-10-10 00:25:49 följande:
    jag blev förvånad men jag är glad att de inte gjorde något, han skulle se tjockare ut med kort hår. Tycker hans er bra ut som han är.
    Tror du....?....näe....han skulle se cool ut med lite kortare och så lite rufs där uppe ....eller nåt...typ...
  • MissSummer

Reza är GRYM! Hoppas svenska folket fattar det så att hon går vidare långt i tävlingen.

• janniahlholm
    MissSummer skrev 2009-10-10 00:29:59 följande:
    Reza är GRYM! Hoppas svenska folket fattar det så att hon går vidare långt i tävlingen.
    hoppas på det ^^ blir nästan en kevin borg nr.2 ^^ hehe

"vakna inte mig" sötaste någonsin eller?:D
  • Thaleya
    janniahlholm skrev 2009-10-10 02:00:03 följande:
    hoppas på det ^^ blir nästan en kevin borg nr.2 ^^ hehe "vakna inte mig" sötaste någonsin eller?:D
    jaaa jag tycker hon är så jäkla söt och charmig :)
  • vadskajaghetadå

rabhi eller vad han heter är ju inte alls bra, eller det är väl att han inte faller mig i smaken med sitt mesande och kvinnoröst.

eric, calle, mariette och tove gillar jag!