-
-
Svar på tråden Idol-2009
-
Haha jaha så det var Eddie. Var det modell bilder eller?
-
Jo Amanda Jensen gjorde Elvis Suspiscious minds skitbra tyckte jag. Men jag håller ändå med och undrar hur man kan ha MJ-tema. skittråkigt ju.....Lakrulla skrev 2009-10-15 11:06:20 följande:Med risk för att bli påhoppad.........men jag förstår inte hur man kan ha ett MJ-tema. Den enda som kan sjunga hans låtar är MJ själv! Ungefär lika illa som att ha ett Elvis-tema..Men jag lovar att ta tillbaka allt om det är någon imorgon som överbevisar mig -
Tudor 05 skrev 2009-10-15 18:09:47 följande:
Jo Amanda Jensen gjorde Elvis Suspiscious minds skitbra tyckte jag. Men jag håller ändå med och undrar hur man kan ha MJ-tema. skittråkigt ju.....Helt grymt kul rättare sagt. -
måste säga att dom inte gör det lätt för "idolerna" iår. :P först ett dance-tema med bara upptempo (som typ är det svåraste). och sen ett MJ-tema. undrar om det blir flopp eller skräll? :)
-
Har nu kollat på Idolernas rep på MJ-låtar
Rabih låter helt fantastisk i You are not alone.
Camilla underbar i Human Nature.
Tove och Mariette asbra också! -
Är inte förvånad vad gäller Rabih, har alltid fått för mig att han låter lik Mj...Eisa skrev 2009-10-15 21:27:29 följande:Har nu kollat på Idolernas rep på MJ-låtar Rabih låter helt fantastisk i You are not alone. Camilla underbar i Human Nature. Tove och Mariette asbra också!
-
Ja det gjorde han verkligen!!Novemberstjärnan skrev 2009-10-15 21:28:33 följande:Är inte förvånad vad gäller Rabih, har alltid fått för mig att han låter lik Mj... -
vart kan man kolla det?:O
-
Åh vad kul med Michael Jackson-låtar... Me love.
Hoppas idolerna framför dem bra... -
tv4.sejanniahlholm skrev 2009-10-15 21:59:15 följande:vart kan man kolla det?:O