• Svar på tråden Idol-2009
  • Tudor 05
    Lakrulla skrev 2009-10-15 11:06:20 följande:
    Med risk för att bli påhoppad.........men jag förstår inte hur man kan ha ett MJ-tema. Den enda som kan sjunga hans låtar är MJ själv! Ungefär lika illa som att ha ett Elvis-tema..Men jag lovar att ta tillbaka allt om det är någon imorgon som överbevisar mig
    Jo Amanda Jensen gjorde Elvis Suspiscious minds skitbra tyckte jag. Men jag håller ändå med och undrar hur man kan ha MJ-tema. skittråkigt ju.....
  • aprilsill

Tudor 05 skrev 2009-10-15 18:09:47 följande:

Jo Amanda Jensen gjorde Elvis Suspiscious minds skitbra tyckte jag. Men jag håller ändå med och undrar hur man kan ha MJ-tema. skittråkigt ju.....
    Helt grymt kul rättare sagt.
  • janniahlholm

måste säga att dom inte gör det lätt för "idolerna" iår. :P först ett dance-tema med bara upptempo (som typ är det svåraste). och sen ett MJ-tema. undrar om det blir flopp eller skräll? :)

• Eisa

Har nu kollat på Idolernas rep på MJ-låtar

Rabih låter helt fantastisk i You are not alone.
    Camilla underbar i Human Nature.
    Tove och Mariette asbra också!

• Novemberstjärnan
    Eisa skrev 2009-10-15 21:27:29 följande:
    Har nu kollat på Idolernas rep på MJ-låtar Rabih låter helt fantastisk i You are not alone. Camilla underbar i Human Nature. Tove och Mariette asbra också!
    Är inte förvånad vad gäller Rabih, har alltid fått för mig att han låter lik Mj...
  • Eisa
    Novemberstjärnan skrev 2009-10-15 21:28:33 följande:
    Är inte förvånad vad gäller Rabih, har alltid fått för mig att han låter lik Mj...
    Ja det gjorde han verkligen!!