-
-
Svar på tråden Idol-2009
-
Är du skitfull eller..?...fabler skrev 2009-10-23 21:48:12 följande:så där nu hör jag lite BRA rock i högtalarna istället och har lyckats med en av 10 saker jag måste göra för att kunna lägga mig idag... haha de går inte fort här inte.
Går omkring och raglar och ramlar omkull...då tar saker och ting tid...
-
Tove är för jäkla skön.
(Oavsett Cipramil eller ej. :) -
Erik, erik, Erik eller Tove, Tove, Tove....Eddie var GRYM ikväll!! Erika åker ut, Reza o Mariette är lite småtråkiga!!
-
Nej nej, nej, inte Erika... Hon får INTE åka ut... :S
Rabih kan åka ut tycker jag!
atena100 skrev 2009-10-23 22:02:02 följande:Erik, erik, Erik eller Tove, Tove, Tove....Eddie var GRYM ikväll!! Erika åker ut, Reza o Mariette är lite småtråkiga!! -
Vill inte heller att erika ska åka finns flera andra som bör åka före henne..GossipGirl skrev 2009-10-23 22:10:37 följande:Nej nej, nej, inte Erika... Hon får INTE åka ut... :S Rabih kan åka ut tycker jag! -
Men ändå... Ska det vara rock så ska det bara vara rock och inte ska eller grunge som nämndes också. Tycker jag iaf...
Hedebris skrev 2009-10-23 20:52:59 följande:men det är ju inte dem som väljer låtarna... de får ju en lista med låtar på... -
Precis, som Rabih och Nicklas tex...
Malva05 skrev 2009-10-23 22:17:21 följande:Vill inte heller att erika ska åka finns flera andra som bör åka före henne.. -
Erika är duktig! Men inte ikväll, tråkig. Hon skulle kört någon rivig rocklåt!! Inga fler pwerbalader....
-
Ja, Rabih gilla jag inte heller ikväll... Helt outstanding att juryn gilla honom..hmmm
-
Det håller jag med om... Lite tråkigt att hon valde en lugn låt, det hade varit kul att höra henne sjunga någon rockigare låt.
Men hon är grymt bra, jag älskar hennes röst. Hon är en av de bästa...
atena100 skrev 2009-10-23 22:20:30 följande:Erika är duktig! Men inte ikväll, tråkig. Hon skulle kört någon rivig rocklåt!! Inga fler pwerbalader....