-
-
Svar på tråden Idol-2009
-
Nej nu får de skicka hem Niklas!!!
-
Haha Erika sitter säkert (nu är jag nöjd)
-
Men vad frustrerande med skrivstopp!!vackrastarflow skrev 2009-10-23 22:30:14 följande:Detta har hänt ikväll:Jag klassades som spammare eftersom jag länkade till en fortsättningstråd på FL till 5 andra medlemmar och fick skrivstopp i 2 timmar. Blä.Nåja, här kommer min lista:Erika bör åka ut.Mariette är fortfarande stencool och hon agerar som en stencool sångerska just därför ;) Jag har sett Melissa Etheridge live och håller med Joey Tempest om att de är lika.Tove rockar!Men överraskningen: Nicklas! Han får helt klart min röst ikväll! Vilken röst!Och så Calle då. Underbara Calle.De andra kan dra nåt gammalt över sig *andas ut*I'm back! -
Åh nej inte Rezavackrastarflow skrev 2009-10-23 22:33:53 följande:det blir nog Nicklas och Reza
Jag blir grymt ledsen om hon åker ut.
-
Inte Reza, hon har ju bara gjort 1 sämre framträdande (tyvär är ju folk som dom är)vackrastarflow skrev 2009-10-23 22:33:53 följande:det blir nog Nicklas och Reza -
jävla reklam!!!!!!!!!!!!!!!!!
-
Hoppas Rabih åt åka!!! Blä...stör mig nått grymt på honom!!!! Nicklas får oxå gärna åka hem!!
-
Jag med, men jag är rädd för att hon var lite svag. Det kan eventuellt bli Rabih också... men som du skrev så finns det nog för många småkåta tjejer som röstar.Eisa skrev 2009-10-23 22:35:27 följande:Åh nej inte Reza Jag blir grymt ledsen om hon åker ut.Ja va tusan, blev skitarg. Skrev i slutna dialoger och moderator höll med om mig, men kunde inget göra... Det är tydligen bara de där topparna i redaktionen som kan släppa sånt. Eller nån.Eisa skrev 2009-10-23 22:34:55 följande:Men vad frustrerande med skrivstopp!! -
Jag med, men jag är rädd för att hon var lite svag. Det kan eventuellt bli Rabih också... men som du skrev så finns det nog för många småkåta tjejer som röstar.Eisa skrev 2009-10-23 22:35:27 följande:Åh nej inte Reza Jag blir grymt ledsen om hon åker ut.Ja va tusan, blev skitarg. Skrev i slutna dialoger och moderator höll med om mig, men kunde inget göra... Det är tydligen bara de där topparna i redaktionen som kan släppa sånt. Eller nån.Eisa skrev 2009-10-23 22:34:55 följande:Men vad frustrerande med skrivstopp!! -
nu tror de väl snart jag spammar igen