• Svar på tråden Idol-2009
  • Aint Your Fairytale

Jag har reagerat på att Rabih gång på gång bara får beröm av juryn trots att han inte alltid är så bra... Har någon mutat juryn eller?! För man blir lite less när de bara ger honom bra betyg HELA tiden när de sedan kanske sågar någon som är såå mycket bättre än Rabih... =0/ *suck*

• RaraBarn

Spänki spänki...
    vem åker hem???

• Malva05
    GossipGirl skrev 2009-10-23 22:18:13 följande:
    Precis, som Rabih och Nicklas tex... Malva05 skrev 2009-10-23 22:17:21 följande:
    Jo don tv och även Eddie till och med Tove även fast jag gillat henne men tycker mindre och mindre om henne för varje avsnitt.

Sen kan alla göra bättre och sämre uppträdande men tycker man ska se till helheten och se hur dom klarar allt över lag, som sagt tycker en som klara alla stilar medelmåttigt är bättre än en som klarar 1 stil superbra och dom andra dåligt...
  • vackrastarflow

Detta har hänt ikväll:

Jag klassades som spammare eftersom jag länkade till en fortsättningstråd på FL till 5 andra medlemmar och fick skrivstopp i 2 timmar. Blä.

Nåja, här kommer min lista:

Erika bör åka ut.

Mariette är fortfarande stencool och hon agerar som en stencool sångerska just därför ;) Jag har sett Melissa Etheridge live och håller med Joey Tempest om att de är lika.

Tove rockar!

Men överraskningen: Nicklas! Han får helt klart min röst ikväll! Vilken röst!

Och så Calle då. Underbara Calle.

De andra kan dra nåt gammalt över sig

*andas ut*

I'm back!

• vackrastarflow
    ming skrev 2009-10-23 22:32:37 följande:
    Jag tror att det blir Erika som åker.
    jaså?
  • L jung

Nu är jag också här... tycker att Rabih ska åka!

♥♥(¯`''?.¸♥(¯`''?.¸♥♥ This is me ♥♥¸ .?''´¯)♥¸.?''´¯)♥♥
  • vackrastarflow

det blir nog Nicklas och Reza