• Svar på tråden Idol-2009
  • L jung
    vackrastarflow skrev 2009-10-23 22:37:13 följande:
    Jag med, men jag är rädd för att hon var lite svag. Det kan eventuellt bli Rabih också... men som du skrev så finns det nog för många småkåta tjejer som röstar. Ja va tusan, blev skitarg. Skrev i slutna dialoger och moderator höll med om mig, men kunde inget göra... Det är tydligen bara de där topparna i redaktionen som kan släppa sånt. Eller nån.
    Du vet väl att slutna dialoger kommer att försvinna?
    ♥♥(¯`''?.¸♥(¯`''?.¸♥♥ This is me ♥♥¸ .?''´¯)♥¸.?''´¯)♥♥
  • Hallonröd
    vackrastarflow skrev 2009-10-23 22:37:13 följande:
    Jag med, men jag är rädd för att hon var lite svag. Det kan eventuellt bli Rabih också... men som du skrev så finns det nog för många småkåta tjejer som röstar. Ja va tusan, blev skitarg. Skrev i slutna dialoger och moderator höll med om mig, men kunde inget göra... Det är tydligen bara de där topparna i redaktionen som kan släppa sånt. Eller nån.
    Ja skrivstopp suger men bättre med två timmar iallafall än med ett dygn som det var förut...{#lang_emotions_undecided}
    // Bad sound kills good music...
  • Thaleya

Rabih vill jag inte ska åka, han är duktig, det var bara inte hans genre ikväll. Han kan få vara kvar.

Tycker Niklas gjorde ett bra framträdande ikväll faktiskt så det är ju trist om han åker när han gjorde bäst ifrån sig.

Reza är ju jäkligt duktig men klantade sig ikväll med att hon körde en för snabb låt för att hennes röst och uttal skulle kunna höras ordentligt.

Erika snubblade lite idag, tråkigt framträdande.

Jag tycker det borde stå mellan att Erika eller Niklas åker.

Men eftersom Erika inte hamnade där så finns det ju risk för att Erik, Rabih eller Reza får ställa sig bredvid Niklas om att riskera åka ut nu.

Jag hoppas att Niklas åker nu.

• vackrastarflow

L jung skrev 2009-10-23 22:39:24 följande:

Du vet väl att slutna dialoger kommer att försvinna?♥♥(¯`''?.¸♥(¯`''?.¸♥♥
    ; This is me ♥♥¸ .?''´¯)♥¸.?''´¯)♥♥
    Japp, jag hann ju läsa ett och annat inlägg när jag inte fick skriva

Det verkar ju skitlyckat, verkligen.
  • Thaleya

jag nämnde endast de jag tror hänger lite lösare :) eller ja borde göra det ikväll.

• vackrastarflow

Eddie minsann? Det trodde jag inte.

• RaraBarn

VA?
    Inte fasen kan de skicka hem Eddi!!!