-
-
Svar på tråden Idol-2009
-
Molson Canadian skrev 2009-10-23 22:45:24 följande:
Puuh! Tove fick vara kvar! Ni som inte gillar henne, vad beror det på?För att hon inte levererade i dag. Rösten var inte bra. Börjar tröttna på nigandet och vevandet med armen. Det var charmigt de första låtarna. Nu så börjar jag tröttna. -
diskifalifikerad??Natosh skrev 2009-10-23 22:47:14 följande:Tycker man borde bli automatiskt diskifalifikerad om man stavar Niklas med CK
-
Det är ju sån klassskillnad!!!!!!
Eddie har ju rösten, karisman, looken...
Niklas har....INGENTING! -
Men inte är han bra bara för att han gjorde detta framträdande "bra " (bättre i mitt tycke)Tiro skrev 2009-10-23 22:45:55 följande:Ä för helvete. Hur f-n kan det bli Eddie?!! Han tillhörde ju de bästa i kväll. Såg på Herr Bagge att han blev sjukt förvånad. Ut med pågasplingen -
Som U2-fan måste jag säga att han gör en mycket bra Beautiful day.
-
jag tycker synd om dem båda Niklas gjorde jävligt bra ifrån sig för en gångs skull!!!
Eddie har dock också varit grym ikväll.
Trisst med båda, å anra sian måste ju någon åka. Jag hade kunnat tänkt mig skicka hem Mariette faktiskt hon är för förutsägbar faktiskt. -
Hoppas eddie får vara kvar. nicklas är tråkig.
-
lite väl mkt, faktiskt är :P
-
Ja fast det finns ju faktiskt bättre U2 låtar och som är rockigare ocksåvackrastarflow skrev 2009-10-23 22:47:25 följande:Eddie gillar jag endast pga låtvalet
-
Japp!!!Thaleya skrev 2009-10-23 22:48:34 följande:. Jag hade kunnat tänkt mig skicka hem Mariette faktiskt hon är för förutsägbar faktiskt.