-
-
Svar på tråden Idol-2009
-
Har kollat på genrepet och Reza, Erika och Erik var riktigt duktiga, dom andra belev jag inte lika imponerade av...
-
Ha ha ha! Carlton rulade!!!!Pyff skrev 2009-10-28 18:32:08 följande:Malva05 skrev 2009-10-28 18:20:01 följande: HI hi hi, jag kan se Calle framför mig i den låten dansande Carlton-dansen! Ni vet Carlton från Fresh Prince i Bel Air dansade ju alltid sååå fult till den låten
-
imorn sitter jag i en bil under programmet. kul kul. lite irriterande att man inte kan leva livet efter idol ibland!
-
Det har gått över mitt förstånd redan från första program hur Rabih kunde komma med... UT med honom, snälla!
lia76 skrev 2009-10-29 19:49:32 följande:Är det någon mer än jag som stör sej på Rabihnr han sjunger?Varför ska han puffa så där med rösten på slutet av varje mening?Jag blir såååå galen -
Nope han ÄR grym helt enkelt.GossipGirl skrev 2009-10-29 22:16:07 följande:Det har gått över mitt förstånd redan från första program hur Rabih kunde komma med... UT med honom, snälla! -
*nickar och håller med*GossipGirl skrev 2009-10-29 22:16:07 följande:Det har gått över mitt förstånd redan från första program hur Rabih kunde komma med... UT med honom, snälla! -
Håller fullständigt med dig! Inget ont om honom som person, men han har ju inte rösten helt enkelt! Det enda han passade till med sin ljusa pipiga röst var ju Michael jackson-temat! Tycker verkligen han borde åka ut ikväll!GossipGirl skrev 2009-10-29 22:16:07 följande:Det har gått över mitt förstånd redan från första program hur Rabih kunde komma med... UT med honom, snälla! -
Ut med Rabih, ut med Rabih, ut med Rabih!!!GossipGirl skrev 2009-10-29 22:16:07 följande:Det har gått över mitt förstånd redan från första program hur Rabih kunde komma med... UT med honom, snälla!Temat är "Las Vegas"!!??? Antar det betyder att de ska göra typ showlåtar.....GossipGirl skrev 2009-10-29 14:00:44 följande:Är temat gamla låtar med tanke på låttitlarna?! -
Mrs K skrev 2009-10-29 21:11:52 följande:
Ha ha ha! Carlton rulade!!!!Eller hur!
Det roligaste var ju att han såg såååå jävla glad ut när han dansade till den låten HA HA HA HA
-
*fniss*Malva05 skrev 2009-10-28 18:20:01 följande:Här är låtarna som idolerna sjunger på fredag: Tove Östman Styrke ? ?Mack the knife?. Calle Kristiansson ? ?It's not unusual?. Reza Ningtyas Lindh ? ?New York, New York?. Eddie Razaz ? ?Can't take my eyes off you?. Erika Selin ? ?Sway?. Erik Grönwall ? ?You don't have to say you love me?. Mariette Hansson ? ?You to me are everything?. Rabih Jaber ? ?That's amore?.
Jag bryter ihop av bara tanken på att höra Rabih kväka fram "That's Amore"
Lyssna på Dean Martin med den djupa sköna rösten sjunga den:
No way att det kan funka.
Jag MÅSTE se Idol ikväll. Freakshow?