-
-
Svar på tråden Idol-2009
-
Katastrof att inte Rabih åkte igår. Hans röst är ju katastrofal, den enda gener han klarar är ju Michael Jackson.
Men varför åkte Nicklas ur igår??? Han var ju såååå bra, och den låten älskar jag! Tycker både Eddie och Nicklas skulle fått vara kvar, och Rabih åkt ur - i rättvisans namn
-
*muttrar och morrar* Hur kan Rabih fortfarande vara kvar????? Han borde hänga löst varenda vecka med sina flåsandningar och eviga gliss på tonerna. *muttrar lite till*
Har dock hellre kvar Eddie än Niklas. -
Eddie tycker jag har blivit riktigt bra. Gillar när han tar i och ger allt, då är hans röst helt underbar.
-
Håller med!k girl skrev 2009-10-24 02:18:16 följande:Kan inte låta bli att skriva i tråden - för jag håller såååå inte med om de flesta omdömen. Förutom detta! Jag var HELT övertygad om att Erika skulle åka. Hon är duktig, men det var ett trist framträdande. Det var helt klart killarnas kväll ikväll. Jag tyckte att Nicklas gjorde skitbra ifrån sig. Synd att inte fler insåg det. Den ack så omdiskuterade Rabih är jag överförtjust i. Han har en helt grym röst, i en klass för sig, jfr till exempel Antony Hegarty. Oerhört säregen och långt ifrån mainstream. Och han slog knockout på mig ikväll, av den enkla anledningen att jag trodde att han skulle floppa - men icke då. Det var starkt, och det visar att han har lite mer bredd än vad man först skulle kunna tro. Jag tycker att till skillnad från flera andra idoler att han faktiskt går framåt, och inte stampar på ett och samma ställe hur kompetenta och duktiga de än är (läs: Mariette och Erik). -
hahahaKaxmaja skrev 2009-10-24 12:27:26 följande:vet du vad han tar för en mage och ett par lår? -
Mariette är skiiittråkig... *burr* vinner hon ska jag aldrig se Idol mer
-
Jag gillar fortfarande mariette
Men Rabih...fyfyfy! -
Haha! Det tog ett tag för mig innan det trillade ner måste jag erkänna..Kaxmaja skrev 2009-10-24 12:27:26 följande:vet du vad han tar för en mage och ett par lår? -
Tråkig må så vara - men hon har jäkligt bra röst.Majuni skrev 2009-10-24 15:31:02 följande:Mariette är skiiittråkig... *burr* vinner hon ska jag aldrig se Idol mer -
Fast inte hoppas man väl att den man tycker bäst om ska vinna? Det är ju ett säkert sätt att floppa.
Nej, dom jag håller på hoppas jag åker ut någonstans i sluttampen.