-
-
Svar på tråden Idol-2009
-
Hahaha, den hade jag inte sett! "Worst day of my life"Intifada skrev 2009-10-23 23:03:57 följande:Den här är snäppet värre:
-
Håller med dig så in i nordenk girl skrev 2009-10-24 02:18:16 följande:Kan inte låta bli att skriva i tråden - för jag håller såååå inte med om de flesta omdömen. Förutom detta!Jag var HELT övertygad om att Erika skulle åka. Hon är duktig, men det var ett trist framträdande. Det var helt klart killarnas kväll ikväll. Jag tyckte att Nicklas gjorde skitbra ifrån sig. Synd att inte fler insåg det.Den ack så omdiskuterade Rabih är jag överförtjust i. Han har en helt grym röst, i en klass för sig, jfr till exempel Antony Hegarty. Oerhört säregen och långt ifrån mainstream. Och han slog knockout på mig ikväll, av den enkla anledningen att jag trodde att han skulle floppa - men icke då. Det var starkt, och det visar att han har lite mer bredd än vad man först skulle kunna tro. Jag tycker att till skillnad från flera andra idoler att han faktiskt går framåt, och inte stampar på ett och samma ställe hur kompetenta och duktiga de än är (läs: Mariette och Erik).
Han har nåt extra den där killen. Så speciell röst som är unik, o det var ju det juryn var ute efter i år. Inga mainstreamar.
Fö var det helt rätt som fick lämna!
Det var roligt att tjejerna fick vara kvar igår, o av killarna var Nicklas helt klart sämst. -
Ett problem i mitt tycke gällande Mariette är att fast hon sjunger olika låtar så låter allt lika dant= otroligt tråkigt, ja ho sjunger ju på samma sätt oavstää om hon sjunger en lugn låst som en snabb rockig låt... Gillar inte men , vist hon är duktig men passar inte in i Idol, låt henne göra det hon är bra på och låt dom som gillar de lyssna på henne..
-
Håller med dig där faktiskt.Malva05 skrev 2009-10-24 11:01:42 följande:Ett problem i mitt tycke gällande Mariette är att fast hon sjunger olika låtar så låter allt lika dant= otroligt tråkigt, ja ho sjunger ju på samma sätt oavstää om hon sjunger en lugn låst som en snabb rockig låt... Gillar inte men , vist hon är duktig men passar inte in i Idol, låt henne göra det hon är bra på och låt dom som gillar de lyssna på henne..
Tyckte hon var helt fantastisk på audition, när hon sjöng sin egen låt (gick o nynnade på den flera dagar efteråt!) men nu låter allt likadant o det är samma scenspråk varje gång.
Men hon ÄR förbannad duktig o begåvad! Kanske ett annat forum hade passat henne bättre dock?
Kan inte riktigt se henne som vinnare av Idol o spela in en platta med dussinlåtar...
Bättre då för henne tror jag att åka ut tidigare o få göra sin egen grej. För hon har definitivt fått uppmärksamhet nu så att ev skivbolag fått upp ögonen för henne. Tror vi kommer få höra mer av henne i framtiden! -
Jag håller med er i att Mariette var så grymt bra i början men att hon nu inte känns lika kul... Jag har inte henne riktigt som en favorit längre tyvärr...
Vinna tror jag inte att hon gör iaf... Det gör nog Erik eller Tove.
ALLA utom Rabih kan få vinna! -
Hoppas inte Tove , för hon låter och rör sig oxå lika dant oavsätt låtGossipGirl skrev 2009-10-24 11:10:59 följande:Jag håller med er i att Mariette var så grymt bra i början men att hon nu inte känns lika kul... Jag har inte henne riktigt som en favorit längre tyvärr... Vinna tror jag inte att hon gör iaf... Det gör nog Erik eller Tove. ALLA utom Rabih kan få vinna! -
Jag älskar Tove...
Men jag tror Erik vinner... Han är grymt duktig.
Erika får gärna vinna annars för min del... ÄLSKAR henne.
Åh så bra hon är, grym!
Malva05 skrev 2009-10-24 11:15:07 följande:Hoppas inte Tove , för hon låter och rör sig oxå lika dant oavsätt låt -
Errik kommer det nog gå bra för, ja han är duktig och han är ju rätt charmig och jag tror han tilltalar ung som gammal..
Sen om han är rätta vinnaren vet jag inte (kanske kanske inte) -
rabih suger fett!!!
-
vet du vad han tar för en mage och ett par lår?Pyff skrev 2009-10-24 12:26:17 följande:rabih suger fett!!!