-
-
Svar på tråden Idol-2009
-
Jag kan inte heller påstå att jag märkt av någon dryghet hos Mariette. Inte det minsta.vinterlärka skrev 2009-10-27 14:28:32 följande:Jag ser inte att mariette skulle vara dryg eller självgod. Bara vi i Sverige som inte är vana vid att någon sticker ut, jantelagen. Okej om man skryter och bara tycker att man är bäst hela tiden, då kan jag förstå att man blir irriterad, men sådana tendenser har jag inte sett hos Mariette.Undrar också vad som är nästa veckas tema.
Däremot tycker jag Tove har lite lätt överlägsen blick ibland, men hon är ju så ung så det kanske bara är osäkerhet som skiner igenom. Vad vet jag. -
Haha såg på aftonbladet vilka låtar idolerna skulle framföra och vet inte vad jag ska tro, rädd att flertalet ska floppa men vem vet kanske dom överraskar en och gör det hela riktigt bra...
-
Här är låtarna som idolerna sjunger på fredag:
Tove Östman Styrke ? ?Mack the knife?.
Calle Kristiansson ? ?It's not unusual?.
Reza Ningtyas Lindh ? ?New York, New York?.
Eddie Razaz ? ?Can't take my eyes off you?.
Erika Selin ? ?Sway?.
Erik Grönwall ? ?You don't have to say you love me?.
Mariette Hansson ? ?You to me are everything?.
Rabih Jaber ? ?That's amore?. -
HI hi hi, jag kan se Calle framför mig i den låten dansande Carlton-dansen!Malva05 skrev 2009-10-28 18:20:01 följande:Här är låtarna som idolerna sjunger på fredag:Tove Östman Styrke ? ?Mack the knife?.Calle Kristiansson ? ?It's not unusual?.Reza Ningtyas Lindh ? ?New York, New York?.Eddie Razaz ? ?Can't take my eyes off you?.Erika Selin ? ?Sway?.Erik Grönwall ? ?You don't have to say you love me?.Mariette Hansson ? ?You to me are everything?.Rabih Jaber ? ?That's amore?.
Ni vet Carlton från Fresh Prince i Bel Air dansade ju alltid sååå fult till den låten
-
*Hahaha*....ja vad kul om han skulle göra den dansen...bara för att chocka liksomPyff skrev 2009-10-28 18:32:08 följande:HI hi hi, jag kan se Calle framför mig i den låten dansande Carlton-dansen! Ni vet Carlton från Fresh Prince i Bel Air dansade ju alltid sååå fult till den låten
-
Ser framför mig Aftonbladets & Expressens rubriker sedan...Hallonröd skrev 2009-10-28 20:49:06 följande:*Hahaha*....ja vad kul om han skulle göra den dansen...bara för att chocka liksom
"Calles danschock!!"
-
Ja hoppas man blir positivt överraskad på fredag men är rädd för att det blir ett fiasko av allt..
-
Är temat gamla låtar med tanke på låttitlarna?!
-
ja i år verkar dom slå rekord i pisstråkiga musik teman.. ZZnnnaaaaarrrk... funderar allvarligt på att skita i idol i morgon *s* det var ju ok förra fredagen när det var rock tema, även om en del låtar verkligen inte representerade rock i mina öron.. men men...Malva05 skrev 2009-10-28 18:20:01 följande:Här är låtarna som idolerna sjunger på fredag:Tove Östman Styrke ? ?Mack the knife?.Calle Kristiansson ? ?It's not unusual?.Reza Ningtyas Lindh ? ?New York, New York?.Eddie Razaz ? ?Can't take my eyes off you?.Erika Selin ? ?Sway?.Erik Grönwall ? ?You don't have to say you love me?.Mariette Hansson ? ?You to me are everything?.Rabih Jaber ? ?That's amore?. -
Är det någon mer än jag som stör sej på Rabihnr han sjunger?
Varför ska han puffa så där med rösten på slutet av varje mening?
Jag blir såååå galen