-
-
Svar på tråden Idol-2009
-
Okej, det är ju en annan sak... Hur det blir för den som vinner och för de som inte vinner...
Men så skrev hon inte utan det var konstigt formulerat, så det var det jag reagerade på bara.
Men då är jag med!
Malva05 skrev 2009-10-24 21:01:55 följande:Tror hon syfta på att det oftast går bättre för dom som kommer 2 och 3a i idol.. Ja och dom får ju göra mer sitt eget, vinnaren blir ju rätt styrd.. -
tyckte hon lät skitdålig... varje gång hon drog in luft så pep det i halsen, sen öppnar hon inte minnen ordetnligt.. Lät som hon hade astmaanfall..Analoga skrev 2009-10-24 18:29:34 följande:Tråkig må så vara - men hon har jäkligt bra röst. -
*munnenMajuni skrev 2009-10-24 22:39:23 följande:tyckte hon lät skitdålig... varje gång hon drog in luft så pep det i halsen, sen öppnar hon inte minnen ordetnligt.. Lät som hon hade astmaanfall..
*ordentligt -
Precis! Kunde inte sagt det bättre!ming skrev 2009-10-24 19:59:48 följande:Hon verkar väldigt dryg och självgod.
Och det är synd.. för mitt första intryck av henne var väldigt bra. -
Jag gillar Mariette. Hon har coolast stil och verkar mest vara sig själv av dem.
Tove är lite fram o tillbaka. Hon verkar lite dryg på nåt sätt... Men hon är helt okej, så hon är ändå en av dem jag håller på.
Nicklas blev bättre och bättre, och han kändes alltid som han verkligen försökte ge allt jämt. Synd att han åkte ur.
Calle har jag gillat hela tiden, men det var inte förrän nu under rock-temat som han verkligen utvecklades.
Rabih kan jag inte alls med, och det är någonting med Erik jag inte heller gillar. Så de två får gärna åka ut.
Eddie, Reza och Erika är helt ok alla tre. Men mina favoriter är Mariette och Calle. Gillade även Karolina (när hon sjöng man's world speciellt. shit vad bra). -
Tycker Mariette är riktigt cool, det blir bara snyggare och snyggare, hennes stil är så schysst!
Dessutom sjunger hon bäst av alla, möjligtvis kommer väl Erik i närheten. Och lyssnar man på Juryn förstår man att även IRL låter hon bäst av alla.
Det är min åsikt! Vet att alla inte delar den, men jag har nog mest rätt
-
Nej nej nej , du är helt ute och cyklartuuticki skrev 2009-10-25 18:09:23 följande:Tycker Mariette är riktigt cool, det blir bara snyggare och snyggare, hennes stil är så schysst! Dessutom sjunger hon bäst av alla, möjligtvis kommer väl Erik i närheten. Och lyssnar man på Juryn förstår man att även IRL låter hon bäst av alla. Det är min åsikt! Vet att alla inte delar den, men jag har nog mest rätt
Vist hon är duktig men är övertygad att idol är inte rätt forum för henne, dels för att hon har sin färdiga stil (och klarar inte alla olika stilar dom har i idol) för va hon än gör för låt så låter det ju samma = inge bra , även fast hon i sig är en färdig artist...
Så ja nu vet du hur det ligger till, vill ju inte att du ska cykla ut i diket och göra illa dig
-
Reza, Reza, Reza, säger jag som jag brukar göra i den här tråden, då jag uttalar mig med två veckors mellanrum, typ.
Jag vet inte hur många gånger jag skrivit Reza, Reza, Reza- Det jag då följer Idol.
(kollar lite på webben efteråt, det jag orkar igenom av den vanliga skalan.)
Den där mörka med sockerleendet. Intresserar mig inte. Den där som gjorde en perfekt Micheal Jackson imitation. Inte intressant. Hon med dreadlocksen, känns lite tjatig.
Hon den där urtråkiga ljusa. Näe!
och så han med tjocka magen. Näe, lockar mig inte att höra på. Brukar sakna kvalitet.
Han den ljusa som var jätteduktig på audition. Honom har jag missat!
han brukar "inte utmärka sig" speciellt va?
Tove rå!
Henne gillar min dotter.
Ja, ja, jag vet att hon tycker hon är söt också. Jomen hon gör ju ett charmigt bra arbete och lyckas "sjunga igenom" med lite karaktär.
Men sen är det bara Reza som lyser i det där trista "Idolmörkret".
-
Vad är det för TEMA den här veckan???
-
Jag ser inte att mariette skulle vara dryg eller självgod. Bara vi i Sverige som inte är vana vid att någon sticker ut, jantelagen. Okej om man skryter och bara tycker att man är bäst hela tiden, då kan jag förstå att man blir irriterad, men sådana tendenser har jag inte sett hos Mariette.
Undrar också vad som är nästa veckas tema.