-
-
Svar på tråden Idol-2009
-
mäh.. han är väl inte alls jättetjock!?...Eisa skrev 2009-11-13 22:42:37 följande:men han är ju jättetjock! Och kort!
många grodor ur din mun idag
aja,jag är allafall kär i han...
jag är oxå lite tjock.. o inte så lång... haha! -
Är det många grodor ur min mun idag? Åh nej, vad har jag mer sagt?Hanniz84 skrev 2009-11-13 22:43:47 följande:mäh.. han är väl inte alls jättetjock!?...många grodor ur din mun idag aja,jag är allafall kär i han... jag är oxå lite tjock.. o inte så lång... haha! -
Jag är med tjock
Men ganska lång visserligen.. Hmm -
Nämen tjock är han väl inte...? Däremot så måste han klippa sig...ser för gräslig ut i skallenEisa skrev 2009-11-13 22:42:37 följande:men han är ju jättetjock! Och kort!
-
Tror Eddie åker idag...ser hellre att Reza åker...
-
okej.. inte jättemånga då...Eisa skrev 2009-11-13 22:44:29 följande:Är det många grodor ur min mun idag? Åh nej, vad har jag mer sagt?
men du har sagt mer "dumma" saker om Calle...
-
Tycker inte heller han är tjock.. Men lite mage har han juHallonröd skrev 2009-11-13 22:45:04 följande:Nämen tjock är han väl inte...? Däremot så måste han klippa sig...ser för gräslig ut i skallen
Jag gillar Calle jättemycket iaf
-
jag tror Reza åker faktikst...
tror det är fler flickor som röstar på Eddie -
Ja jag vet, förlåt.Hanniz84 skrev 2009-11-13 22:46:26 följande:okej.. inte jättemånga då... men du har sagt mer "dumma" saker om Calle...
Men han är ganska fetlagd. Är man själv lite småtjock så borde man välja nån spinkig för att jämna ut generna inför ev. avkomma. -
Ja lite mage kanske...men det är ju inte så farligt...Tidvis skrev 2009-11-13 22:46:37 följande:Tycker inte heller han är tjock.. Men lite mage har han ju Jag gillar Calle jättemycket iaf
Men som sagt håret...det måste bort!!!!!