• Svar på tråden Idol-2009
  • Aint Your Fairytale

När Tove sjöng "I wish I was a punkrocker" igår så tänkte jag bara att GUUUD så jävulskt underbart bra hon är... Fan vad hon gjorde den låten bra.

*ÄLSKA TOVE*

• Aint Your Fairytale

Jag gillar henne mera nu än i början... Hon har nästan den bästa rösten bland tjejerna, men hon är dock inte min favorit.

Moonis skrev 2009-11-14 11:30:35 följande:
    Reza är förresten jätte bra även hon, känsla kan hon verkligen leverera men sen gäller det ju att ha lite bättre uttal.
  • vinterlärka

Tudor 05 skrev 2009-11-13 23:51:18 följande:

Tove gillar jag mindre o mindre..... hon var en favorit från början men nnu får hon gärna åka ut för min del.Fasiken vad mariette och calle var bra ihop! fast det är ju också de två jag håller på ;)
    Jag känner likadant. Visst, hon sjunger bra, men jag tycker hon har blivit lite divig. För mig är personligheten minst lika viktig som sången och framtrådandet. Så är det med alla artister jag gillar.
    Jag förstår dock att det inte är lätt med alla förändringar när man bara är 16 år.

Mariette och Erik är mina favoriter nu. Erika har ju åkt ut, saknar henne
  • Akilla

Förstår inte varför Tove fick så mkt bättre kritik av juryn är Mariette. Mariettes framträdande var ju outstanding. Känns som att de favoriserar T och har mkt högre krav på M.

• Aint Your Fairytale

Kanske för att de tycker att Mariette redan är så pass duktig och behöver avancera hela tiden?!

De har ju pratat om att hon redan känns som en färdig artist om jag inte minns helt fel nu, hehe.

Akilla skrev 2009-11-14 11:58:01 följande:
    Förstår inte varför Tove fick så mkt bättre kritik av juryn är Mariette. Mariettes framträdande var ju outstanding. Känns som att de favoriserar T och har mkt högre krav på M.
  • stina84

Å vad skönt att Eddie åkte ut! Han sjöng ju nästan falskt i vartenda framträdande han gjorde.
    Jag gillar inte heller Tove, mkt pga hennes divighet antar jag.
    Mariette var sjukt bra igår, och duetten hon gjorde med Calle var ju hur bra som helst! Även Erik sjöng skitbra i duetten igår!

♥(¯`°?.¸ ♥mamma till världens underbaraste flicka, Salome 070314 ♥¸.?°´¯) ♥
  • vackrastarflow

Äntligen åkte Eddie, inte en dag för tidigt!
    De senaste veckorna har han verkligen låtit sur.

De bästa igår var Tove i solot, och Calle och Mariette i duetten. Vilka framföranden!! Calle och Mariette var verkligen festival Tänk er den duetten i sommar medan man sitter på en grön gräsmatta med en öl och goa vänner!
    Tove briljerar på egen hand, men det funkade inte speciellt bra i duetten. Erik var förvånansvärt tråkig och blek igår.

Reza och Eddie gjorde väldigt dåliga val. Halo kan bara Beyonce sjunga, och If only you passar inte sig live.

• isisisis

Jag var väldigt förtjust i Tove från början,men jag tycker mer och mer illa om henne.
    Det har inte med sången att göra.
    Hon är vacker som en dag,men kanske det stigit henne åt huvudet?
    Ibland lägger hon till såna coccerspanielblickar så man ryser av obehag....

• Ralleröj
    Akilla skrev 2009-11-14 11:58:01 följande:
    Jag tror det beror på att Tove kan variera sig, Mariette låter likadant precis hela tiden, hennes framträdande är exakt likadan också.
    Hennes hållning är kass, upp med axlarna, stirra upp till himlen och kuta ryggen. Varje gång samma sak.
  • Ralleröj

Älskar Tove med hennes sång och cenframträdande.
    Men nu har hon börjat diva sig alldeles för mycket, hon har tappat ödmjukheten och allt verkar ha stigit henne åt huvudet. Tyvärr, jättetrist.