-
-
Svar på tråden Idol-2009
-
Tove gillar jag mindre o mindre..... hon var en favorit från början men nnu får hon gärna åka ut för min del.
Fasiken vad mariette och calle var bra ihop! fast det är ju också de två jag håller på ;) -
Det handlar nog inte om deras etniska ursprung, förra året vann Kevin. Det var väl helt enkelt det att de sög både Eddie och Rabi, hur många etniskt svenska har inte åkt ut innan dem, första som åkte var väl en riktig blondin om jag inte missminner migFreeForAll skrev 2009-11-13 22:54:16 följande:Men varför åker alla som inte är etniskt svenska? Skumt! -
Tove och Erik kommer att gå till final :) Det hoppas jag iaf.
-
Tudor 05 skrev 2009-11-13 23:51:18 följande:
Tove gillar jag mindre o mindre..... hon var en favorit från början men nnu får hon gärna åka ut för min del. Fasiken vad mariette och calle var bra ihop! fast det är ju också de två jag håller på ;)Håller med Tudor om Mariette och Calle, jag bara rööös :) -
Såhär tror jag att det kommer att bli....
Först ryker Reza, sedan Tove och sedan Calle.
Mariette och Erik i final. -
The Morticia skrev 2009-11-14 00:58:47 följande:
Såhär tror jag att det kommer att bli.... Först ryker Reza, sedan Tove och sedan Calle. Mariette och Erik i final.Nej, nej. nej. Först Reza, sedan Mariette och sen Calle. Erik och Tove i final... -
Det låter bra...
Tove och Erik i final...
Silverkatten06 skrev 2009-11-14 11:17:32 följande:The Morticia skrev 2009-11-14 00:58:47 följande:
Nej, nej. nej. Först Reza, sedan Mariette och sen Calle. Erik och Tove i final... -
Jajjamen...

Silverfisken skrev 2009-11-14 00:43:55 följande:Tove och Erik kommer att gå till final :) Det hoppas jag iaf. -
Eddie har ett sug i blicken men tyvärr lät det inte helt bra igår så jag förstår att han fick åka. Tove är jag inte förtjust i längre, känns lite divig (bortskämd barnunge) nu och på scenen ser det ut som hon är på droger numera.
Men Erik är helt otrolig på scenen, även Calle och Mariette. Ska det vara rätt så blir det Calle och Erik i finalen
-
Reza är förresten jätte bra även hon, känsla kan hon verkligen leverera men sen gäller det ju att ha lite bättre uttal.