• Svar på tråden Idol-2009
  • Tudor 05
    vinterlärka skrev 2009-11-14 11:52:30 följande:
    Tudor 05 skrev 2009-11-13 23:51:18 följande:
    Jag känner likadant. Visst, hon sjunger bra, men jag tycker hon har blivit lite divig. För mig är personligheten minst lika viktig som sången och framtrådandet. Så är det med alla artister jag gillar. Jag förstår dock att det inte är lätt med alla förändringar när man bara är 16 år.Mariette och Erik är mina favoriter nu. Erika har ju åkt ut, saknar henne
    ja men precis. det är nåt med hennes personlighet. Först tyckte jag att hon var coll och sjöng grymt. Nu tycker jag fortfarande att hon sjunger bra, men den coola attityden har mer blivit en divig attityd. Såna personer har jag svårt för...
  • k girl

Vad Tove anbelangar - tjejen är SEXTON. Jösses, vem var inte "störig" som sextonåring? Tycker inte att hon beter sig på något annat sätt än sin ålder.

• nickefiki

En stjärna ska ju vara divig. Vad ska man med en vanlig tråkig medelsvenssonattityd till? Tove har DET, och då får hon vara precis hur divig hon vill. Lapa i er det ni.

• The Morticia

Jag upplever inte alls Tove som divig. Tycker hon är dösöt och ett riktigt charmtroll. Dessutom påminner hon lite om min dotter. Skulle kunna adoptera henne =) Trollunge!

• Aint Your Fairytale

Inte jag heller, så jag blir faktiskt lite förvånad när alla skriver det i tråden...

The Morticia skrev 2009-11-15 12:23:45 följande:

Jag upplever inte alls Tove som divig. Tycker hon är dösöt och ett riktigt charmtroll. Dessutom påminner hon lite om min dotter. Skulle kunna adoptera henne =) Trollunge!
  • Aint Your Fairytale

Inte jag...

k girl skrev 2009-11-15 11:34:28 följande:
    Vad Tove anbelangar - tjejen är SEXTON. Jösses, vem var inte "störig" som sextonåring? Tycker inte att hon beter sig på något annat sätt än sin ålder.
  • Moonis
    nickefiki skrev 2009-11-15 11:48:26 följande:
    En stjärna ska ju vara divig. Vad ska man med en vanlig tråkig medelsvenssonattityd till? Tove har DET, och då får hon vara precis hur divig hon vill. Lapa i er det ni.
    Fast hon är ju ny och har absolut ingen stjärnstatus än. Då får man nog lägga divigheterna på hyllan ett tag till. Jag reagerar även att hon verkar nästan lite uttråkad av hela grejer.
  • Mrs K

Vad är det för tema på fredag??? Var bortrest i helgen så jag är helt ur mina idolgängor

• Mjuzik

Mrs K skrev 2009-11-16 23:16:37 följande:

Vad är det för tema på fredag??? Var bortrest i helgen så jag är helt ur mina idolgängor
    Efter lite luskande hittade jag det här på Eriks blogg:

"Nu hade jag tänkt avslöja veckans tema som är?? KÄRLEK! Denna vecka kommer vi att sjunga två låtar var och vilka låtar jag har valt får jag tyvärr inte avslöja förrän imorgon". ( erik.idol.tv4.se/ )
  • Hallonröd
    Mjuzik skrev 2009-11-17 14:53:03 följande:
    Mrs K skrev 2009-11-16 23:16:37 följande: Efter lite luskande hittade jag det här på Eriks blogg:"Nu hade jag tänkt avslöja veckans tema som är…… KÄRLEK! Denna vecka kommer vi att sjunga två låtar var och vilka låtar jag har valt får jag tyvärr inte avslöja förrän imorgon". ( erik.idol.tv4.se/ )
    Då blir det väl sliskiga ballader säkert..?...
    // Bad sound kills good music...